stotter problem

zldjordazld

Well-Known Member
hallo:)

ik zit met een problem dat mijn aerox bijhalf gas/volgas stottert,

heb allllleess al nagecheckt aleen ik denk dat mijn uitlaat de gassen niet kwijt kunnen dat hy daardoor gaat stotteren kan dat?

setup:

70cc mhr team
rito krukas
str onsteking
malossi vario
std koppeling( rode druk/omega zwarte trekveertje)
std filter
21 dellort(sproer 92)
gianelli uitlaat( weet niet precies welke)(ik denk zelf shot of revise ofzosiets)

iemand een verklaring voor het stotteren?

mvg jorda
 
Advertisement - register to remove this

Wat voor bougie? Probeer een nieuwe eventueel met een juiste hittegraad.
Bougiedop + kabel nog in orde?
Massa voldoende?
 
nieuwe bougie dop geprobeerd,
bougie 7/8 geproberd,
2 dikke massa kabels dus daar ligt het denk niet aan:(
ik wil echt het problem weten!,
ben namelijk al 3 dagen besig met probleem zoeken maar heb nu echt byna alles al gehad!
kan het aan de uitlaat liggen?,


mvg
 
en ya hoor, na dagen lang zoeken probleem gevonden, auto wheelys dus helemeel toppie:),

aleen met optrekken stottert de scooter behoorlijk erg,
iemand een verklaring voor?
 
ligt eraan hoe de bougie kleurt..
is hij pik zwart van moet er een paar maten kleiner in, is hij donker bruin dan hoeft er miss maar 1 a 2 maatjes kleiner in..
 
ik vind 92/ 21mm nog fors met standaard filter...

Zeker verkeerde lucht/mengsel verhouding.. hoe loopt de scooter stationair?

begin met nieuwe bougie..rijd ff paar min lekker volgas.. ( wel ff afstand van dat puntje checken)

stationair laten draaien wanneer de scooter NET niet uitval..

Kut dan ff aan met luchtschroef.. blijven draaien tot het aantal toeren hoger word.. en wanneer deze weer afnemen.. slag terug... (leuk he die digitale rmp tellers)

weer ff volgas rijden//

check de kleur .. ws heel licht of heel donker..

Is die licht gekleur krijg die te veel lucht, is die te donker te weinig lucht..teveel mengsel..

dan weer kutten met sproeiers.. ik zou dit testen met 4-6 maten groter en kleiner.. daarna ff fijn afstellen...



succes !
 
hallo:)

ik zit met een problem dat mijn aerox bijhalf gas/volgas stottert,

heb allllleess al nagecheckt aleen ik denk dat mijn uitlaat de gassen niet kwijt kunnen dat hy daardoor gaat stotteren kan dat?

setup:

70cc mhr team
rito krukas
str onsteking
malossi vario
std koppeling( rode druk/omega zwarte trekveertje)
std filter
21 dellort(sproer 92)
gianelli uitlaat( weet niet precies welke)(ik denk zelf shot of revise ofzosiets)

iemand een verklaring voor het stotteren?

mvg jorda

ik heb bijna zelfde setup ga met je sproeier op maatje 80 tot max 90 hangen rolletjes 4 gram als nog niet werk prik paar gaatjes in je filter krijgt ie meer lucht succes
 
is je cdi niet gewoon begrensd? had ik ook met me sf, ik weken proberen afstellen andere rolletjes sproeiers etc, niks mocht baten, probeerde ik cdi van een vriend van mij en toen was het direct blazen maar
 
Back
Top