Stotter probleem.. pia typhoon..

Weksel

Rapido In Progress..
Heey mense...

Ik ben in het bezit van een pia typhoon die aardig REED..
Nu alsk start en lekker warm rijd enz stottert ie als een dolle gek bij het optrekke.. maar als hij eenmaal op toeren is rijd ie normaal.. Ik denk zelf aan mijn ontsteking.. want valselucht enz heb ik allemaal al gechekt.. Ook slaat men bougie erg vet..

Alvast bedankt,

weksel

Advertisement - register to remove this

ik heb er al een nieuwe bougie ingezet.. alleen niet de juiste warmte graad.. de bougie die erin zat was een ngk S ik denk dat ik die ook gewoon weer moet kopen?? voor de volgende x

weksel

een typhoon is std ac ;) ,maar het is nog niet koud genoeg om problemen te krijgen met carburateurverwarming , dat is als het vrij vochtig is en zo tussen de 5 graden boven en 5 graden onder nul is..

Hmm ok.. maar kan het nie aan mijn ontsteking liggen?? onstekingspietje fzow?? En het probleem van vetslaan van je bougie was daar dan de oorzaak van??

alvast bedankt guys

weksel

als de spie kapot is loopt ie niet eerst goed en dan niet niet en dan weer wel , als het vliegwiel los zit doet ie erg gek en kun je er zeker niet op rijden..

wat wel vaker gebeurd is dat het vliegwiel afbrokkeld

hmm ik denk dan dat da ook bij mij gebeurd is.. want gistere nog gewoon mee naar school geweest.. en start ik hem sávonds en dan doet ie t nie meer :s.. snapper nie veel meer van..

weksel

Back