Storing op La Souris S6 (mogelijk gashendel)

Sammy0521

New Member
Screenshot_4.png

Goedemiddag iedereen, op mijn La Souris S6 (elektrische scooter) verschijnt dit icoontje.
Nou ben ik al gaan kijken (goede website dit) of iemand eerder deze storing heeft, en ik lees dat het te maken heeft met de gashendel.
Ik heb er al 11.000 kilometer gereden binnen een jaar, dus ik sluit niet uit dat er wat met de hendel is, en hij draait ook wel een stuk verder door in vergelijking tot de aankoop. Kan er gemiddeld genomen een universele gashendel op een scooter? Voordat je een gashendel van La souris binnen hebt ben je namelijk gemiddeld ook 3 dagen verder. Ik ben hier een leek in, dus daarom dat ik het jullie vraag.
 
Advertisement - register to remove this

Na een jaar is dit toch zeker nog een probleem dat onder de garantie valt?
In Belgie heb je minimaal 2 jaren garantie en in Nederland is de garantieregeling zeker ook nog van toepassing, want je mag verwachten dat een gashendel niet na 1 jaar al defect raakt.
 
lijkt mij ook idd een garantiekwestie.
maar de ervaring leert dat de scooterboer in kwestie ´ garantie´ vooral in de praktijk brengt v.w.b. het vullen van de eigen portemonee.
Ik denk dat La Sores hem al afgepoeierd heeft, en hij het nu zelf probeert te fiksen.

maar wat verstaat TS onder een universele gashendel?
eentje voor een brandstofscooter? gaat niet werken omdat die een kabel gebruiken, en de jouwe een potmeter.
en als je er eentje vind, moet je vooral zeker weten dat het hetzelfde type is, om bijv. de gebruikte voltage maar ook de input en output voor de controller gelijk te houden.
 
Back
Top