Stoppies met Runner

SanderB

Well-Known Member
Hi, aangezien mn Runner echt een super voorrem heeft, ben ik de laatste tijd nogal veel stoppies aan het maken, maar ik vraag me af of dat wel verstandig is gezien de brakke voorvorken van Piaggio.
Mijn vork lekt (nog) niet, maar is het verstandig om te kappen met stoppies of kan ik gewoon door-stoppie-en ofzo? :)

Het gaat btw om een '98 Runner
 
Advertisement - register to remove this

ik maakte regelmatig stopies met me honda, echt fucking relaxte rem voor, na tijdje waren rolling stopies ook te maken:)oefening;) maar ik geloof niet dat het goed is geweest voor me balhoofd, want hij is niet meer 100% in orde, trilt beetje in de bocht enzow, niet extreem, maar heel licht, ik voel het verschil omdat ik al bijna 2 jaar ermee rij...
met mate doen dus, en liefst helemaal niet.

henk
 
ik deed het ook vaak met me typhoon maar die was toch al brak ik deed het een keer te erg ik reed rond de 40 a 50 en toen remde ik met me voorrem en toen stond ik op me voor wiel ongeveer 90 graden ik schrok me kapot. maar me scooter kreeg wel een klap toen ie neer kwam.

ltrz jer
 
Waarschijnlijk niet nee... Ik heb met m'n NRG eigenlijk nog nooit een wheelie (geprobeerd) te maken, en al helemaal geen stoppie (what's the use?)...

Met de Sfera maak je auto-wheelies, dus daar kan ik nix aan doen:rolleyes: ...

Greetz.
 
Back
Top