Stoplichtsprintjes - You vs ... #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Waarom loopt iedereen me uit te dagen en op te douwen?:(
Vooral die rijstboi's denken allemaal met hun dik getjoende 1.5 civic dat ze me kunnen hebben. :( rampenvolk
 
Hier net ook weer toen ik terug kwam van fitness. Ik rij een Golf 3 VR6 voorbij met ''dikke bumpers'' omdat die niet eens 50 reed. Komt hij opeens achter me aan en begint ie extreem te bumperkleven. Ook nog 10 of 12.000k xenon erin wat dus echt niet uitziet. Bleef dus echt de hele tijd plakken. Bij het stoplicht komt hij weer tot een halve meter achter me staan en blijft weer te erg kleven. Toen maar ff gas ingetrapt zodat ik van die mongool af was...kan me er echt aan ergeren als iemand ligt te bumperkleven. Toen ik op de 160 zat lag die nerd al zo goed als 50 meter achter. Stumpertje. Valt me echt op dat het meestal Golf 3 of hondatjes zijn die altijd willen ''racen''. Als het nu echt voor de fun was (of met auto's die het ook echt waard zijn om een sprintje tegen te trekken) zou ik het wel leuk vinden, maar sommige gasten denken ook echt dat ze eens kans maken met hun getjoende autotjes met 150pk.
 
Last edited:
Ik had gister een BMW 316/318 (aftermarket angel eyes e.d.) achter me te kleven, na 5 sec volgas had ik 15m afstand. Daarna moest ik remmen voor een voorligger, en ja hoor.. weer kleven :L
 
Dat is vervelend, of je trekt hard op naar de 100 en rijdt hem schijt, vervolgens komt hij eens bij de 100 en gaat ie lopen kleven, ja wat wil je nou?!
 
Ik had gister een BMW 316/318 (aftermarket angel eyes e.d.) achter me te kleven, na 5 sec volgas had ik 15m afstand. Daarna moest ik remmen voor een voorligger, en ja hoor.. weer kleven :L

Wat heb je dan voor OPC? welk bouwjaar etc? vind t wel leuke auto's. We zijn ook aan een veravnger toe thuis ff mn pa overhalen dusz :D
 
Toch laten jullie je allemaal kennen dan. Daarom kleven ze juist. Niet op het gas gaan maar gewoon poot van het gas halen, dat wekt altijd de leukste reacties op :P
 
Vanochtend nog wat moois, lekker naar het werk aan het cruisen, ff vol in V-Tec viaduct onder door knallen met 8.500 rpm, staat opeens dit voor me voor het verkeerslicht:

[IR]http://i32.tinypic.com/21cy03t.jpg[/IR]

Netjes er achter gaan staan.
Hij vol weg bij het verkeerslicht, ik vol er achteraan, maar had niet het idee er enigszins dicht bij te blijven :p

Voor de oplettende kijkbuiskinderen, dit is in Hoofddorp...
 
Omdat ik het zelf ook wel chill zou vinden als mijn kenteken geshopt zou worden.

Als het je om de gegevens opzoeken gaat bij de RDW volgens het kenteken:

Merk PORSCHE
Handelsbenaming 911 GT3

BPM € 42063

Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 3600 cm3
Vermogen 305 kW
Massa leeg voertuig 1.370 kg

Brandstofverbruik
- stad 19,80 l/100km
- buitenweg 8,90 l/100km
- gecombineerd 12,80 l/100km
 
Reed ook laatst in de lexus door Amsterdam, stond er een turkse kill in een neppe M5 (alluzzz M behalve de moter, je kent het wel) me dus bij 3 stoplichten achter elkaar uit te dagen, aankijken en dan gas geven en naar het stoplicht wijzen enzo, 2de keer erop ingegaan en ff vol gas weg, hij was nergens uiteraard, komt ie bij het 3de stoplicht weer stoer doen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top