This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stop project! snelle onderdelen

Status
Not open for further replies.

MHR-Joe

www.3br-tuning.nl
Mallosi mhr speed cilinder,

cilinder is in topstaat,is helemaal compleet en heeft een goede zuiger, geen krassen of wat dan ook, is niet het nieuw model speed maar het oude.

Mallosi mhr binnenrotor,

deze onsteking ziet er nog zeer goed uit en is ook helemaal compleet.

Mallosi mhr overrange,

2 poulies, v snaar, vario met halfpoulie ziet er ook gewoon goed uit, v snaar nog niet geravelt o.i.d.

Mallosi mhr delthaclutch,

Ziet er nog als nieuw uit, ook nog helemaal goed, niet krom o.i.d, incl rode drukveer

Mallosi mhr vl14 mebraam,

Niks op aan te merken

Yasuni carrera c20

in de bocht wat zwartig geworden ( zoals gewoonlijk) rest van de uitlaat ziet er als nieuw uit en de uitlaat is compleet met veertjes en flens.

Carters SD gekotterd incl: Mallosi 80 mm krukas met lagers en keeringen, gezandstraald en mallosi vertanding.

carters zien er perfect uit, mooi zandstraald, mooi schoon, al het schroefdraad o.i.d is nog helemaal goed.

AIM Gele toeren en tempratuur meter,

helemaal goed, alleen mist het nippeltje waarmee je hem vast zet bij de cilinderkop.

Top performance carterkap,

Je ziet dat tie wat is gebruikt, maar ziet er nog gewoon zeer goed uit.

Ik heb van alle onderdelen foto's!! of kunnen zo gemaakt worden!!

De scooter zelf, maar dan zonder motorblok gaat ook de deur uit. alles is nog in goede staat, kappen zie je hier en daar een krasje maar voor de rest ziet alles er nog goed uit, voor een mallosi schijf, achter sebac achterveer, gewoon compleete scooter zonder motorblok, mag voor weinig weg

de onderdelen, kunnen allemaal voor mooie prijsjes weg, ik heb snel geld nodig dus verkoop voor niet al te gek veel.

Je kunt me altijd mailen of toevoegen op msn MAAR: alleen als je echt intresse hebt!

j_lems@hotmail.com

Gr Joey
 
Status
Not open for further replies.