dudeaeroxtaxi said:nou als de uitlaat in het midden begint te verkleuren dan staat je ontsteking misschien te laat. Want bij mijn zx is hij alleen verkleurt bij de bocht.
leg dat 's uit, ben benieuwd waarom hij dan in het midden gaat verkleuren +ralf+aeroxtaxi said:nou als de uitlaat in het midden begint te verkleuren dan staat je ontsteking misschien te laat. Want bij mijn zx is hij alleen verkleurt bij de bocht.
vraag ik me ook af:X +ralf+lokjeffrey said:leg dat 's uit, ben benieuwd waarom hij dan in het midden gaat verkleuren +ralf+
dit slaat ook als een vliegenmepper op een olifant 8P je uitlaat verkleurd gewoon door warmte niet door een of andere afstelling, dat je zx miss wat meer in het midden verkleurd komt omdat er schotten in die uitlaat zitten en miss juist tussen die 2shotten iets warmer word dan elders denk.Lg Tuning said:als die mooi begint te verkleuren, heb je gewoon een goede afstelling
firevos f-15 said:zinvol topic :L hoog niveau ook
hoe kan dat? is het niet gewoon hoe heter jou brommer word hoe rapper hij zal verkleuren,nohfirefoxproject said:uitlaat verkleuring heeft wel degelijk te maken met je afstellen van je blok