Ik wou alleen ff weten welk spul je nou moet gebruiken om de stekkers bij een scooter goed waterdicht te maken. Word daar nou gewoon siliconenspray voor gebruikt ofzo? Moet natuurlijk geen elektriciteit geleiden =P.
Over het algemeen niets, ik heb het iig nog nooit gedaan of hoeven te gebruiken.
Dit forum heeft overigens smilies van zichzelf hoor, je mag rustig gebruiken ipv =P.
weet ik ook wel ligt er aan welke stekkertjes he bij mn sonic zit mn Bobine etc gewoon onder de bagger na een stukje rijden door de regen.
als hij bijvoorbeeld neon wilt aansluiten (onder de kap) kan je beter ook eerst even inspuiten..
weet ik ook wel ligt er aan welke stekkertjes he bij mn sonic zit mn Bobine etc gewoon onder de bagger na een stukje rijden door de regen.
als hij bijvoorbeeld neon wilt aansluiten (onder de kap) kan je beter ook eerst even inspuiten..
En daar ging het dus over ja dankjewel ^^.
Is ook wel handig voor de beun-schakelaartjes die k in de binnenkap ga monteren.
Wist namelijk niet zeker of siliconenspray geen stroom geleid, stond namelijk niks over op de spuitbus.
En mn stator is al een keer naar de ziekte gegaan voor 480 euro, dus ik wil NIETS meer riskeren qua kortsluitingen enzo .