NRG MC3 RIDER Scooterloos 21 August 2003 #2 SEARCH!!! en idd een stomme vraag ja... Upvote 0 Downvote
mbeefcake HRE Beta #1 21 August 2003 #4 Originally posted by Xander Morini. Click to expand... Owk thnx En past er een mina hori blok onder? En uit de search ben ik btw nix wijzer geworden... Upvote 0 Downvote
Originally posted by Xander Morini. Click to expand... Owk thnx En past er een mina hori blok onder? En uit de search ben ik btw nix wijzer geworden...
Xander Registered Abuser 21 August 2003 #5 Originally posted by mbeefcake Owk thnx En past er een mina hori blok onder? En uit de search ben ik btw nix wijzer geworden... Click to expand... Tuurlijk... Kan je goed lassen? Upvote 0 Downvote
Originally posted by mbeefcake Owk thnx En past er een mina hori blok onder? En uit de search ben ik btw nix wijzer geworden... Click to expand... Tuurlijk... Kan je goed lassen?
Xander Registered Abuser 21 August 2003 #7 Nope... Of je moet goed kunnen zagen en met een pritstift overweg kunnen. Upvote 0 Downvote
Karoshi De Zotte Belg! 21 August 2003 #8 Originally posted by NRG MC3 RIDER SEARCH!!! en idd een stomme vraag ja... Click to expand... Is het zoveel moeite om gewoon effe te zeggen dat het een morini blok is? :| Trouwens het is helemaal geen stomme vraag per slot van rekening is ze heel makkelijk te beantwoorden en zo voorkom je een hoop geblaat... Upvote 0 Downvote
Originally posted by NRG MC3 RIDER SEARCH!!! en idd een stomme vraag ja... Click to expand... Is het zoveel moeite om gewoon effe te zeggen dat het een morini blok is? :| Trouwens het is helemaal geen stomme vraag per slot van rekening is ze heel makkelijk te beantwoorden en zo voorkom je een hoop geblaat...
mbeefcake HRE Beta #1 21 August 2003 #9 Originally posted by Xander Nope... Of je moet goed kunnen zagen en met een pritstift overweg kunnen. Click to expand... Owk thnx ik zal zo wel ff een pritstift kopen whahaha mzzls Upvote 0 Downvote
Originally posted by Xander Nope... Of je moet goed kunnen zagen en met een pritstift overweg kunnen. Click to expand... Owk thnx ik zal zo wel ff een pritstift kopen whahaha mzzls
Xander Registered Abuser 21 August 2003 #10 Om maar even alle twijfel weg te nemen. Het is niet mogelijk om het blok zonder iets aan te passen om te wisselen (helaas). Upvote 0 Downvote
Om maar even alle twijfel weg te nemen. Het is niet mogelijk om het blok zonder iets aan te passen om te wisselen (helaas).