Stnd.speedfight 2 welke rolletjes?

sf2 cas

Cas SpeedFight2
Hallo , ik heb een speedfight 2 uit 2010 staan van een vriend. Hij wil iets harder rijden en optrekken, ik heb de standaard uitlaat al ontgrenst en varioplaat eruit.
Welke rolletjes moet ik voor hem halen en misschien andere trekveertjes, hoeft niet precies alleen indicatie. Want hij wil geen andere uilaat enzo.
Alvast bedankt
Groetjes Cas
 
Advertisement - register to remove this

standaard zit er 9 gram in , als ik een Peugeot ontgrens zet ik er 9 van de 10 keer rond de 11 gram in waardoor het vaak beter rijdt. dit omdat de std peugeot eigenlijk al teveel toeren draait , en dus eigenlijk niet zijn volle vermogen goed afgeeft.

maar over het algemeen geld gewoon goed afstellen , dus een aantal setjes rollen en trekkveren kopen en gewoon gaan testen..
 
standaard zit er 9 gram in , als ik een Peugeot ontgrens zet ik er 9 van de 10 keer rond de 11 gram in waardoor het vaak beter rijdt. dit omdat de std peugeot eigenlijk al teveel toeren draait , en dus eigenlijk niet zijn volle vermogen goed afgeeft.

maar over het algemeen geld gewoon goed afstellen , dus een aantal setjes rollen en trekkveren kopen en gewoon gaan testen..

Sorry dat ik er even tussendoor ga maar ik heb een ook peugeot, Speedfight 3 en wat is volgens jou ongeveer het ideale toeren aantal waarbij het aantal toeren en voorwaatse kracht in een goede verhouding zijn?
 
Back
Top