Stille 70cc uitlaat gezocht

DubManiac

Well-Known Member
Hoi allemaal,

Nu sinds een maand weer op de scooter na 8 jaar....
Na verkoop van mijn auto, omdat ik nu 5 min van werk woon de oude vertrouwde kymco dj bij mijn ouders uit de schuur getrokken.

Even nieuwe benzine erin en wonder boven wonder startte hij na een kick of tien..

Maar nu...

De setup van het ding is :

Malossi 70 cc gietijzer
17,5 mm Keihin
70 sproeier
Malossi Vario (Multivar)
Malossi KelvarBelt
Malossi 8,5gr rollers
Malossi zware vertanding.
Standaard uitlaat zonder prop..

Misschien een beetje afwijkende setup voor anno 2006, maar jullie kunnen wel zo'n beetje inschatten hoe het loopt...

Stil, Trekt zonder drama naar +/- 85/90 kmh

Het probleem is nu dat de uitlaat zwaar verrot is....Maar welke nu te kopen??

Misschien een beetje een lang verhaal voor een simpele vraag, maar dit was gelijk om mij voor te stellen op het forum..

Gr Jasper

(back on 2 wheels)
 
Advertisement - register to remove this

dat scheelt overigens niet veel , aangezien een std onbegrensde kymco toch echt wel 80 echte km's gaat , echt supersnelle brommertjes :)

maargoed , ik heb het altijd over tellersnelheden , want dat is een vast gegeven , allee tellers van 1 bepaald type zijn in principe gelijk , de snelheden die mensen als "echte" kilometers opgeven kloppen toch nooit..

met de std teller heb je een vergelijking..
 
Ik ben altijd vrij conservatief met mijn top snelheid.
Die 90 rijdt ie onder alle omstandigheden en is een schatting van mij.
De teller van de dj wijst dan ergens in het domein van de brandstofmeter...

Maar om even over de uitlaat terug te komen..

De standaard presteerd wonderbaarlijk goed op de 70 gietijzer...
Powerband lekker laag, en hoog koppel onderin..

Het liefst zou ik een nieuwe orginele bestellen....maar die is er volgens mijn dealer niet meer, alleen imitatie...
 
ja , daarom zeg ik ook , sitoplus of powerplus , nieuw zijn ze volgens mij ook nog wel te krijgen (origineel) , dit is de link naar de lijst van uitlaten die de officiele importeur kan leveren , dus ook origineel


http://www.powerone.nl/map pagina ond/demper/demperkymco.htm


ik heb zelf een paar dj's gehad met 70cc en std uitlaat , loopt super :)

een Leovinci HM carbon had ik ook , dat liep ook erg goed :) , net de benzinemeter voorbij , met Polini vertanding en Polini 70cc ..
 
Back
Top