Stickers maken & bestellen

Status
Not open for further replies.

mastervanloon

van Owntjes
Dag mensen. Ik weet niet of ik hier uberhaupt dit topic neer mag zetten, maar ik doe het toch. Als het niet goed is hoor ik het wel.
Aangezien Scootertuning.net door omstandigheden bijna geen stickers maakt, wil ik mij hierbij aanbieden. In mijn vader zijn bedrijf kan ik stickers ontwerpen en laten afdrukken, compleet naar de klant zijn smaak. Echter kan ik niet vertellen voor hoe lange tijd ik dit doe, aangezien het niet mijn enige werk is. Ook heb ik nu pas tijd, i.v.m. vakantie etc. om er echt even goed voor te kunnen gaan zitten en wat stickers te maken. Als iemand dus nog belang heeft bij het verkrijgen van stickers, laat het mij dan even weten.
Ik kan niet álles maken, maar teksten etc in bepaalde lettertypen is geen probleem. In overleg kunnen we dan samen kiezen wat wel en niet mogelijk is.
De prijzen zitten uiteraard iets boven de inkoop, vanwege het werk dat ik verricht. Echter wordt stickers maken vaak onderschat, maar het is echt geen simpel werk en er komen enkele machines aan te pas. Ik kan het dus simpelweg niet 'cheap' doen. Dit vind je wel weer terug in de kwaliteit, zo heb ik als voorbeeld ook al eens stickers gemaakt voor XSHtuning.

Als je dus wat wilt bestellen, kan je mij het beste en pm achterlaten of mij bellen via het nummer 0651156168.
Geef mij dan door:

-Welke tekst
-Kleur(en)
-Lengte(eventueel hoogte, is meestal in verhouding met lengte)
-Aantal stickers
-Lettertypen(is het een apart lettertype, dan moet deze even meegestuurd worden als attachment.)

De betaling zal na een prijsbereking te hebben gemaakt vooraf voldaan moeten worden, en de verzendkosten moeten er uiteraard ook bijgerekend worden.

Even voor de duidelijkheid, ik wil hier geen handeltje mee opzetten, maar mensen helpen die nog wat stickers zoeken.

Als het hier niet mag, kunnen ze gewoon via mijn vaders' website bestellen.
 
Advertisement - register to remove this

misschien valt dit onder handel maar je idee dat je het aanbied vind ik wel handig...:W
 
Mja, ik vind opzich je streven erg nobel, maar helaas geldt voor jou hetzelfde als de andere, geen handeltjes. Ik denk dat Scootertuning.net binnenkort wel weer meer stickers zal maken na de meeting, maar nu zijn er andere prioriteiten.

Helaas, ik laat je topic wel staan zodat in elk geval wat mensen die lezen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top