Stickers laten maken...

Status
Not open for further replies.
heey razma,


Ga je nu nog verder?? Ik denk dat nog steeds veel mensen stickers willen bestellen. Misschien moet je die stickers die overblijven eens op internet zitten, mischien willen anderen die kopen?? Tis ma un ideetje

JPee
 
Mr. Maniac said:
Plaats hier dan welke stickers je hebt liggen, dan reageert er vast wel iemand.

Ik had ook om stickers gevraagd maar daar is niet op gereageerd o.i.d. dus ik denk dat jij ze niet regelt, maar misschien heb je dat wel gedaan. Er is aardig wat verwarring over de stickers. :)

Idd, ik had ook wat gevragd in dit topic omdat ik niet mag pm`en.
Maar ik heb tot op heden geen PM in mijn inbox mogen ontvangen...
 
Razma , Ik zou graag de volgende stickers willen

6 - 11 : Ruff Ryder Logo
Aantal : 1x
Kleur : Wit (indien achtergrond : Transparant)
Maat : 15cm Hoog (Logo moet in verband blijven)

6-14 : Triple X
Aantal : 1x
Kleur : Wit (indien achtergrond : Transparant)
Maat : 30cm Lang (Logo moet in verband blijven)
 
hé Inne ik zou graag wat stickers bij je bestellen maar hoe gaat dat met de betaling ik wil best wel vooruit betalen maar naar welk rek.nummer moet het en moet je dan je gebruikersnaam melden op die soort acceptgiro geval (kom ff niet op die naam)

maar het komt wel goed toch :)
 
ik zou graag wat stickers bestellen (duhu)
6 stickers van 13 cm breed,hoogte in verhouding met't lettertype, wit, met de tekst: member of the unknown people ,'t lettertype moet handgeschreven zijn, beetje sierlijk, maar toch duidelijk.
de rest moet met een beetje strak lettertype (NIET handgeschreven)
1 precies't zelfde als hierboven,
graag ook nog 2 witte stickers van 15 cm breed, en 5 cm hoog. met de tekst, member of the (en dan eronder) unknown people
en ook nog een st.net en een sf.net sticker, ook in't wit en een cm of 20 lang
pm ff wat je verder moet weten
en wat ik overmoet maken, met welke betalings kenmerken
 
Donus said:
hé Inne ik zou graag wat stickers bij je bestellen maar hoe gaat dat met de betaling ik wil best wel vooruit betalen maar naar welk rek.nummer moet het en moet je dan je gebruikersnaam melden op die soort acceptgiro geval (kom ff niet op die naam)

maar het komt wel goed toch :)

Rekening nummer staat in openingspost ;)
 
kan je me een mail sturen of je dit lukt en hoe ik dit moet betalen kan wel geld overmaken maar moet er nog iets bij zetten bestelling nr oid


4-14a wit *rond de 6cm breed hoogt maakt niet zoveel uit zolang dr nog maar goed uitziet

4-26 *zo klein mogelijk ook wit*

8-1 *16-20cm*

8-12 *wit rond de 5x5 cm 2x*


liefst als kn kiezen alles op een transparante achtergrond

hoe krijg ik een bijlage in me post ?
 
heb je niet nog sticker over die mooi op de zijkant van een RS kan, in rood, geel, ofzoiets>? zo'n 30 cm bij 25? of kleiner
 
inne
ik zou graag nudeltuning stickers willen hebben.
het is een wat ouder lettertype in word bruch srypt nt
wil graag een20 stickers van 15 cm in het zilver geen chroom maar gwn zilverkleurig
eentje in het rood eentje in het zwart 15 cm
en nog 10 kleintjes in het zwart van ongeveer 3 cm
ik heb het letter type in een bestand staan kan ik eventueel wel mailen
of en brief uitprinten waar het op staat
en ik zou graag nog een paar st.net stickers er bij willen in het zelvde zilver als dat kan
mvg noel
 
Last edited:
Bas@ICE: ben je @ Genemuiden? neem ik ze wel mee met CD :)

verder heb ik ff paar daagjes erg druk nog, maar dan ga ik weer met deze topic verder ;)
 
zijn mijn 70 cm zwarte st.net stickers al klaar voor op de sm.nl bus ?

ik weet het dat je een bezig bijtje bent en het komt niet op een dag aan maar misschien voor 11 sept legale meeting wieringen werf zou het mooi zijn om de stickers op de bus te plakken !

ik hoor het van je raz :henko:
 
Last edited:
ine ? een tijdje geleden ging je die van mij versturen ... maar heb ze nog altijd niet gehad ???
heb m'n adres al een paar keren ge pm'd
maaruh heb je die fortis rekenig nr al ??
(overschrijving vanuit belgie ... )
greetz milano
 
ik zou graag het volgende willen hebben.

2x 1-3a 40x10 cm fluor oranje
2x 1-3b 15x15 cm zwart
2x 1-3a 20x6 cm fluor oranje
2x de text (beta ark) 25x5 cm de zelfde lettertype als 1-3a in zwart en fluor oranje dus beta zwart en ark fluor oranje
2x 6-18 12,5x5 cm fluor oranje

alles met transparante ondergrond.


ps als je fluor rood kan maken,mag dat ook!


Laat deze maar zitten,gaat mij toch een beetje te lang duren,heb ze ondetussen bij iemand anders laten maken,en dat duurde maar 2 dagen.
 
@areabike.. als je niet kan lezen is dat jouw probleem..

Maar deze topic mag definitief closed en ik geloof niet dat er nog een vervolg op komt. Een aantal mensen hebben namelijk nog steeds niet betaald na die tijd, ook niet na een aantal x pm'n en zeker als ik van iemand een antwoord terug krijg "Ik heb ze niet meer nodig, want m'n scooter is verkocht".

Bij deze geen stickers meer, ook niet via PM, enkel hier @ de balie (Koopmans) te bestellen bij mij en weer op te halen of @ meetings.

Enkel djmilano krijgt nog z'n volledig TZR/YZF setje

Jammer maar helaas hebben een paar mensen het weer maar eens verpest voor de rest.
 
Ik wil mn ktm stickers nogsteeds hebben hoor ,zeg maar hoeveel ik moet overmaken.

@ Je had ze @ genemuiden in de bus liggen alleen ik was eerder weg dus je was nog druk met foto's nemen :'(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top