ntt_membahh Well-Known Member 13 August 2004 #1 zoals de titel al zegt, laat maar weten als je er eentje heb
Daniël Active Member 14 August 2004 #3 Ze maakt geen demper stickers.. Je zou het toch via je dealer moeten proberen.
ntt_membahh Well-Known Member 14 August 2004 #4 heb ik al geprobeerd maar kunnen ze niet los bestellen, moet je een nieuwe pijp kopen
Daniël Active Member 14 August 2004 #6 Offtopic Je topic 2x op 1dag "om hoog" kicken mag niet.. Ontopic: Mail Yasuni met een leuk verhaaltje..
Offtopic Je topic 2x op 1dag "om hoog" kicken mag niet.. Ontopic: Mail Yasuni met een leuk verhaaltje..
ntt_membahh Well-Known Member 14 August 2004 #7 das toch niet 2 keer omhoog kicken het eerste is gewoon antwoord
melf #50 Well-Known Member 14 August 2004 #9 ntt_membahh said: heb ik al geprobeerd maar kunnen ze niet los bestellen, moet je een nieuwe pijp kopen Click to expand... ik vroeg aan de vertegenwoordiger om zo'n sticker en kreeg er meeteen een stuk of 20 van verschillende maten in de handen gedrukt , ze zijn zeer zeker leverbaar..
ntt_membahh said: heb ik al geprobeerd maar kunnen ze niet los bestellen, moet je een nieuwe pijp kopen Click to expand... ik vroeg aan de vertegenwoordiger om zo'n sticker en kreeg er meeteen een stuk of 20 van verschillende maten in de handen gedrukt , ze zijn zeer zeker leverbaar..