sterkste v-snaar

degrees

Well-Known Member
he, ik heb een mhr multivar vario, en std 8terpoulies.
Heb al een metra kit, bando, en malossi kevlar v snaar geprobeerd, maar houden het niet langer vol dan 2 maanden. Ik vroeg me daarom ook af, wat is nou een kwalitatief goede v snaar?

Advertisement - register to remove this

wat ik al zei denk ik dat het gwoon versleten moet zijn ik deed zo 4000km met een v-snaar dus denk toch echt dat t aan je poulies/vario ligt want ik reed ook gerust 500km in de maand...

Ik heb gehoord dat de Power One V-Snaar dikker is dan de Polini en ook sterker moet zijn. ;)
Maar zelf heb ik em nog niet omdat ik geen scooter heb :(

Maar meerdere mensen zeiden dat ie erg goed moest zijn dus het proberen waard.

Mike

degrees said:
500 km ook met een hoogtoerige cilinder? . ik neem aan dat ik met een stage 6 racing cil veel meer slijtage vorm dan met een std cil.

als een v-snaar knapt of snel slijt ligt het iig niet aan de snaar , ligt meer aan het systeem en/of rijgedrag , dat kan ook invloed hebben.

die cilinder is niet zo interrasant m de v-snaar zal wel wat meer lijden maar moet iig niet zo snel af zijn.

std snaar , Bando , Dayco etc. moeten het ook gewoon houden

cil: Stage 6 Racing AC Mina
carb: 17,5 dell
Uitlaat: yas c16
Multivar sport vario
Std achter poulies.

shims zitten achter de gradenplaat. kan het niet komen omdatik die moer te strak heb vastgedraaid bij de vario. Of komt het omdat ik bij die shims, nog een paar dunne ringetjes erbij heb gedaan als opvulling, anders kwam hij niet goed uit.

dat maakt niks uit die moet want je vario busje zit er nog tussen en die zit precies op de goeie afstand tussen je vario en je half poulie

zit er nergens een scherpe rand aanofzo aan een poulie want is wel raar

Back