This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

stereo

impact

3br-tuning.nl
ik wil ff een stereo in me buddy bouwen

wat heb ik allemaal nodig zelf weet ik

boxen, versterken, en zo een plaat om in er bouwen

en hoe moet ik het aansluiten op me accu??

en wat moet ik hebben voor een redelijk goed geluid

btw. als je nog wat hebt zeg het ff

Ik zou als ik jou was wel even een xtra accu gebruiken en die alleen gebruiken voor je radio.
Je accu gaat wel hard achteruit omdat een scooter accu vrij zwak is.

ik had een woofer dit was ereen met 2 spoelen. de kast was me buddy en daarbij zat ook me radio.

versterker had ik niet nodig want dat trekt alleen maar veel stroom. en dan kan je maar een 15 min ofzo draaien en dan is je accu leeg.

ik had gewoon 4 x 8 watt (rms) dat lijkt weinig maar kwam aardig geluid uit.

voor had ik 2 tweaters (gefilterd) en een woofer achterdan dubbelspoels.

Ik heb hiervoor ook een autoradio gehad, niet doen!!
Dat vreet veel te veel accu, gewoon alleen een versterker met een discman!
Ik heb nou een 2x100 watt versterker van US Blaster, en 2x120WATT usblaster speakers, komt leuk geluid uit en kan met standaard speedfight accu dat ding de hele avond aan laten staan, geen probleem!

Je moet gewoon de plus en de min van je versterker direct op je accu aansluiten, en dan heb je ook nog een aansluiting voor je radio dat je versterker automatisch aangaat als je radio dat ook doet.
Die moet je dan gewoon met een draad verbinden met de plusdraad die van je accu afkomt.
Ook zet je in die draad dan een schakelaartje dat je je versterker aan en uit kan zetten....
Werkt super, en ook handiger als autoradio!!!

Hiermee rammelen mijn kappen gewoon als ik m hard zet.
Ik was €75 euro kwijt voor versterker speakers en draden!!

Suc6

Wow, €75 euro is niet veel voor zo'n setje.. waar heb je dat gehaald dan?

Yellow Aerox: standaart accu's zijn universeel...
er kan wel verschil in zitten als je een accu hebt op accuzuur/gedestileerd water of een gel accu... gel accu's gaan wél langer mee...

Mini-g: ga eens kijken op www.kijkshop.nl daar heb ik mijn setje (marquant versterker... niet echt super, maar goed genoeg voor in een scooter, geluid is redelijk zuiver en kan goed hard...) van 4x100W versterker, 2x120 watt sony boxen en 2 sony tweetertjes weg voor 89 euro (weet het niet helemaal meer zeker...)

maar in iedergeval, kijkshop is altijd wel goedkoop geweest
succes