Stelling: Gewichtsregeling

Status
Not open for further replies.
Mijn laatste post hier...

Er word gruwelijk veel getypt, alleen weinig gezegd, iedereen kraakt elkaar zowat af. Je blijft altijd tegenstanders en voorstanders houden.

Vorig jaar is gewoon bekend gemaakt dat er geen gewichtsregel kwam, toch hebben het maximum aantal rijders zich ingeschreven. Als iedereen er zo fel op tegen is dat er geen minimum gewicht is en het alleen maar 'oneerlijk' is blijf je toch lekker thuis...

Iedereen die zich heeft ingeschreven weet hoe het zat dusja dat probleem zie ik niet. Schrijf je dan gewoon niet in. Ben benieuwd hoeveel mensen er zaterdag zullen zijn. Als dit nou een echte topsport was met dikke prijzengelden was het wat anders. Reactie's van 'maar der is niks anders' etc zijn gewoon overbodig. Zo kijk ik er tegenaan. Dalijk krijg je een minimum gewicht, zitten de 1e 20 deelnemers allemaal met een tijd tussen bv de 7.6 en 7.7. Wil je zeggen dat je dan wel een leuk competitieverband hebt?? Goh ik was 0,04 sec langzamer dan de 1e, maar sta wel 9e. Als de verschillen zo klein zijn lijkt mij de lol helemaal weg. Gewoon lekker laten zoals het nu is, lekker doorvlammen en probeer gewoon met zo weinig mogelijk gewicht zo snel mogelijk te gaan. Dat is en blijft de sport.

Dit is mijn mening over het geheel....

Dus jij denkt ook dat het beter is dat de echte sprinters met overgewicht thuis blijven, je werkt notabene voor de SBO. Als je bij mij zou werken en zo mijn klanten zou wegjagen kreeg je wat mij betreft onmiddelijk je ontslag.
Niet persoonlijk maar ik begrijp niet dat vele het advies geven niet meer te komen en wat voor gevolgen zou dat op termijn hebben ?
Ik weet zeker dat als alles binnen een halve secconde zou zitten er pas echte een vette strijd zou ontstaan, te vet voor woorden, elke milisecconde is er een te veel, dat is pas fijn vijlen in je cilinder. Elk snufje of slimmigheidje benutten en iets uitzoeken om net dat beetje extra overwinningskracht te krijgen. Dat is competitie, daar hou ik wel van........VET
 
Nja dan krijg je weer hetzelfde gezever in de scooterspecial/superspecial ivm gewicht. Iedereen wil nou eenmaal onder de 7. De een lukt het en de ander niet. Komt het door je gewicht; balen, komt het door je scooter; balen. Aan beide is wat te doen. Mensen schuiven al gauw hun eigen fouten af op een ander.

Overigens Twin, De lichte mensen die ik ken en aan de top staan weten er dus wel degelijk veel vanaf en zijn constant bezig om hun scooter te upgraden. Zij pakken winst omdat ze er moeite in steken! Gewicht speelt een rol, duh, maar het is nou eenmaal zo.

Dit seizoen gaat het toch niet veranderen en Is en Zal nog vaak besproken worden in de crew. Maar zie het niet zitten dat we hier tot sbo2008 elkaar lopen afzeiken. Wellicht na dit seizoen een nieuw topic met uitgewerkte plannen.

Neem het nu maar zoals het is en wees blij dat de SBO er is! Kritiek is makkelijk gegeven, doe het zelf maar eens beter!

Het lijkt me het beste om het hier maar bij te laten.
 
Status
Not open for further replies.

Similar threads

Back
Top