Steef's custom sprint Runner

eeej man9||6 egt super vette runner,
ik hou egt van custom scooter's.
maar van waar eigenlijk de keuze voor de JS70 inplaats van de mallosie team?
voor de rest bijlf ik hem nog steeds volgen, en ga zo verder:#;)
 
Nee, dat is de naad tussen de zijkap en de achterkap. Veel mensen denken dat maar die heb ik aangebracht anders kan je de achterkap er niet meer afhalen. :)
 
echt vers kwa kapwerk hoor, wat zeg ik :p hij is helemaal vet gewoon. die SR achterkant vind ik zelf erg vet staan, de achterlichten komen mooi uit!
succes verder met je blok ;)
 
Tis echt een strakke bak ja. Ik zag hem zondag van dichtbij en hij is gewoon heel netjes. Ik ben benieuwd hoe de look word met een klein voorwiel en een grote achter. Ik zou zelf voor ook 10 inch achter, dat past toch beter en je krijgt niet zoon bergaf effect :p.
 
Laat je alleen de cilinder tune? Of was het karter al gedaan?

Carter was inderdaad al getuned maar nu is de cilinder ook getuned door Twins. Twins belde net en ik kan hem komen ophalen. Ik ga dat maandag doen wegens school en TT van Assen :+..


Bedankt voor andere reacties :)
 
Knappe vrouwen zijn ook mooier zonder kleren :+

@ Flowmotion : Jup, gisteravond opgehaald :)

Picca :)


zxp2jn.jpg
 
Ladyy's...


Na een hele lange stilte wil ik jullie melden dat ik al een tijdje ben gestopt. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor en om eerlijk te zijn ook niet meer de drive die ik eerst wel had. Erg jammer, maar ik kijk terug na een super leuke tijd die ik gehad heb. Veel plezier, geleerd en genoten.

Momenteel staat de Runner dus ook te koop. Voor een prijs van €1499.00, zonder blok.

Een mooie prijs gezien het frame, de kappen, het remsysteem, de velgen en de fournales bij elkaar al €2585.00 kosten.

Ook heb ik nog een aantal motorische onderdelen
-Cilinder MHR Speed 7t Twins tuned
-MHR krukas 99'
-HJ tuned carter (incl MHR 14-39 vertanding)
-MHR eprom
-Keihin 28mm PWK
-JS inlaat

Voor interesse :

PM of email (steef_veeken@live.nl)


Bij deze wil ik iedereen bedanken die mijn werk gewaardeerd heeft en die mijn project pagina hebben gevolgd in de afgelopen 3 jaar.

Speciale dank aan :

- Martijn Rijvers
- Erwin Dierckx
- Rick Wens (Picture Red)
- Michel Broeders

10gcql3.jpg



11rus6r.jpg



Groeten, Steef van der Veeken



 
ik zit even met me handen in het haar ik krijg mijn terugloop naar mijn koelvloeitstof reservoir niet werkend heb hele revisie gedaan plus nieuwe waterpomp en alles waar zou het aan kunnen liggen?

heb koelvloeistof gewoon op peil
 
Back
Top