Steef's custom sprint Runner

Vs Mij :p. Allebei valste start helaas hahah :D Volgende keer eens overdoen :)
Ding stond er goed verzorgt bij hoor!!

Was jij dat ja :W.. Doen we zeker over kerel ;) maar dan met groene lampjes :+

Gewoon als je gaat sprinten 10" erin, en als je naar customs shows gaat even om wisselen met het grote wiel :W
Of je doet het zo :p http://www.scootertuning.net/img/events/126-1185868024.jpg


Maar als je het goed doet, zal het niet mis staan denk ik :D
Trouwens en een :W-Runner, erg netjes.


Ik vind het bij die runner niet gek staan, buiten dat het niet zown mooie runner is. Ik denk dat ik het toch doe... Eerst binnenkort kijken hoe het staat en dan iets ondernemen :)

Ik vind super lage scooters ook echt vet daarom ben ik er bijna zeker van dat er een klein wieltje op komt. We kijken wel.


Nou als je snel wilt zijn moet je maar met een zip ofzo gaan sprinten:)

Elke keer voordat je gaat sprinten ff een ander wiel erin is toch geen doen;)


De rede is duidelijk dat ik runner rijd. Uniek zijn en dat lukt aardig als je met de enigste runner in Sluiskil bent. En het omwisselen van 2 wielen is niks dus dat is niet relevant.

Ik denk dat zipvelgjes er nog best netjes bij gaan staan, als je die net zo hard laat blinken als de huidige is het volgens mij alleen maar een verbetering...


Daar bakken wij wel wat moois van berry :W :*
 
hmmmm steef.. zou je vooral is gaan concentreren op het vermogen van het blok. Al moet ik zeggen dat 20.2 niet slecht is voor std speed..
Tuurlijk kan er wat gewicht af.. maar gelijk 8.0 rond rijden met een runner die er zo uitziet.. Petje af man!
 
Ik denk dat het mooier staat als hij een zip type 3 voorvelg pakt, aangezien die qua vorm ongeveer gelijk is aan runnervelgen.
 
je wilt toch elke keer sneller blijven gaan en dat houd met een (mooie) runner een keer op.

als je echt sneller wilt zou ik er een 2de beun scooter bij kopen waarvan je alles kan verlichten. maargoed

hij ziet er erg goed uit iig:W
 
hmmmm steef.. zou je vooral is gaan concentreren op het vermogen van het blok. Al moet ik zeggen dat 20.2 niet slecht is voor std speed..
Tuurlijk kan er wat gewicht af.. maar gelijk 8.0 rond rijden met een runner die er zo uitziet.. Petje af man!

Jan, ik ga ook aan het blok werken zoals ik vermelden. Dat is nu hoofdprioriteit. Mijn einddoel is onderin de 7 sec te rijden (met getunede cilinder) maar daarvoor moet iknog veel doen, zo blijf je bezig :):)


Ik denk dat het mooier staat als hij een zip type 3 voorvelg pakt, aangezien die qua vorm ongeveer gelijk is aan runnervelgen.

Denk ik ook :) Lijkt ook op SR velg ?


je wilt toch elke keer sneller blijven gaan en dat houd met een (mooie) runner een keer op.

als je echt sneller wilt zou ik er een 2de beun scooter bij kopen waarvan je alles kan verlichten. maargoed

hij ziet er erg goed uit iig:W


Het is heel erg moeilijk om iets moois te maken en licht te maken (snel) Een 2e runner zal ernooit komen. Maar met alle ideeen toegepast kan hij echt wel 58-59kg wegen en nog steeds mooi zijn. We zien wel :)
 
Achter houdt ik de runner velg. Maar het kleine voorwiel zal pas later het seizoen komen want eerst wil ik het blok fit hebben :)...
 
Is een kort pia blok trouwens niks maat? Gelijk het zooitje naar Twins en je bent weer het mannetje :*. Of mag dit niet volgens het regelement..
 
Nee kort blok mag helaas niet! Anders had ik dat ook wel gedaan :p

Maar, gooi er gewoon een zip fr velg met alu voorvorkje erin dan pak je zeker al een kilo of 5 á 7, of een sonic velg is even zwaar en zelfde remklauw / schijf ophanging etc.

Tja achter zou je eigenlijk een 10 inch velg erop moeten gooien maar dat wil je niet..

Mijn regel; Eerst licht, dan mooi :p Maja dat wilt niet iedereen..
 
Nee kort blok mag helaas niet! Anders had ik dat ook wel gedaan :p

Maar, gooi er gewoon een zip fr velg met alu voorvorkje erin dan pak je zeker al een kilo of 5 á 7, of een sonic velg is even zwaar en zelfde remklauw / schijf ophanging etc.

Tja achter zou je eigenlijk een 10 inch velg erop moeten gooien maar dat wil je niet..

Mijn regel; Eerst licht, dan mooi :p Maja dat wilt niet iedereen..

Aan de ene kant is die regel koning, aan de andere kant denk ik niet. Als hij voor de lichtheid was gegaan had hij wel een zipje oid gekozen. Natuurlijk kan lichter altijd, maar het zou zonde zijn om je runner lelijker te maken om hem zo licht mogelijk te maken terwijl je weten dat er scooters zijn die jou gewicht met gemak maken.

Dit zeg ik vooral omdat bijv. kees natuurlijk zijn kap gewicht helemaal mee heeft, jou kappen zijn gewoon super mooi dus die moet je niet veranderen maar daar valt dus ook niks meer op te winnen...

Ik zou zeker kijken voor een andere voorvork want deze weken zeker een paar kilo, maar het zou zonde zijn als de mooie verhoudingen helemaal weg zijn bij je scooter (persoonlijk denk ik dat je scooter te ver naar voren gaan hellen met zo'n klein wieltje)
 
Wanneer er een klein wieltje op komt zal de achterkant ook flink zakken. (geen ophoogblokje & alu achterstaaf) wat resulteert in een vele male lagere scooter wat ik echt super vet vind!

Mijn kappen wegen gespoten (kant en klaar) 6500 gram dacht ik. Niet gek vind ik zelf, gezien de lak en de speciale vormen. Met een orginele kappenset verschild de mijne denk ik 4-5 kilo ? dus daar heb ik al wat mee gewonnen.

Ik ben nu eigenlijk wel over uit dat er een klein wieltje op komt :),, helaas maar het verschil in kg is echt de moeite.
 
Wanneer er een klein wieltje op komt zal de achterkant ook flink zakken. (geen ophoogblokje & alu achterstaaf) wat resulteert in een vele male lagere scooter wat ik echt super vet vind!

Mijn kappen wegen gespoten (kant en klaar) 6500 gram dacht ik. Niet gek vind ik zelf, gezien de lak en de speciale vormen. Met een orginele kappenset verschild de mijne denk ik 4-5 kilo ? dus daar heb ik al wat mee gewonnen.

Ik ben nu eigenlijk wel over uit dat er een klein wieltje op komt :),, helaas maar het verschil in kg is echt de moeite.

Dan zeg ik , verlagen die achterkant(A) misschien is je subje verlengen ook nog iets voor de toekomst... dan word hij helemaal uber:D Maar mag volgens mij niet in jou klasse toch?
 
Back
Top