Steef's custom sprint Runner

CustomRunner

Steef. #77 100% Vers
Steef's custom sprint Runner



Ha Peepz,, :)

Ik ben Steef. Ik woon in een klein dorpje dichtbij Tilburg genaamd Rijen . Ik ben 19 Jaar en doe Technische Bedrijfskunde op Avans Hogeschool in Tilburg.

Ik heb deze runner voor het gebruik op de openbare weg :


4qgfw50.jpg



2l979fm.jpg

Project Custom Sprint Runner


Van te voren wil ik al zeggen dat ik het op mijn gemak doe. Ook update ik alleen wanneer het echt boeiend is en dus niet van die korte updates. Er zullen altijd foto’s bij de update zijn.

Doel :

1 : Om met de runner te gaan sprinten en misschien naar customshows te gaan.
2 : 20 pk te halen.
3 : Om in de Scootin te komen bij de rubriek Special Scoots.


Motorische Plannen
  • Malossi MHR Team Speed 2
  • Malossi MHR Team 06
  • Orginele Keihin PWK 28mm
  • Malossi MHR 99 85 mm Drijfstang
  • Malossi Eprom
  • Malossi Lagers
  • Malossi MHR 2000 (Overrange)
  • Malossi Delta Clutch
  • Malossi recht 22-28mm
  • Malossi E13 Schuin
  • V-Force 3
  • Malossi Wingbell
  • Stage 6 CNC Halfpoulie
  • Malossi Kevlar ( Overrange )
  • Malossi Overrange
  • Carters HJ tuned

Optische Plannen
  • Gepolijste velgen
  • Fournales Aluminium 290mm Schokbreker
  • Gepolijste carterkap
  • Fluor Oranje Framelak
  • Chroom M stuur
  • Stage 6 chroom clamp
  • Gepolijste voorvork
  • Gestraald blok
  • Bcd Extreme voorspatbord

Accesiores
  • Stage 6 SSP aluminiumKickstartpedaal
  • Stage 6 SSP aluminiumRempotdeksels
  • Stage 6 SSP chroomRemhevels
  • Home made Paddockstand
  • Olietank RunnerBenzine Tank
  • Monsterdisc Edelstaal Stage 6Remschijf voor
  • Stage 6 Temp + Toeren teller

Overige Accesiores

  • Killswitch Stuurbevestiging
  • Snelgas Tommasselli of Stage 6

** Kappen worden door mijzelf gepolyesterd.
** De lak is nog niet 100% cker maar ik hou de keuze nog even voor me zelf :X



De Runner​

dscn1660sa5.jpg



dscn1661gl5.jpg



dscn1666yy8.jpg



De runner is nogal gaar zoals jullie zien. Het zadel was wit geschilderd en dat zegt dus al genoeg over de staat van de scooter. Het was echt een wrak… !! 8P


Een tijdje geleden een aantal kappen gekocht.

Een Aerox voorkap

dscn1596gq0.jpg


SR-Gp1 voorgrilletje

29cukh3.jpg


SR voorkap

dscn1655pt2.jpg


Voorgrille en Voorkap samen​

dscn1656nd4.jpg


SR Achterlichtmontagekapje

dscn1649if7.jpg


Zoals jullie kunnen zien heb ik veel SR kappen aangeschaft.
Het word dan ook een Runner met een aprilia Sr tintje ;) . Ik heb eigenlijk nog geen runner met veel Sr kappen gezien en daarom leek mij het wel origineel om de Runner zo om te bouwen dat hij ook wat Sr kenmerken heeft.

Ik hoor jullie al denken : “Waarom een runner, is toch veel te zwaar ?” :? en ja dat is hij ook, maar je ziet niet zoveel runner Sprinters/Specials. Ooit zal ik er de zaag in zetten en hem zo licht mogelijk maken maar dat later...

Runner helemaal gestript

6aiw7qa.jpg



4lpgylf.jpg


Het blokje

4thg4uv.jpg


Leeg blok, en gaat snel naar de Straler

630ks5y.jpg


Frame spuitklaar gemaakt

4vhdpom.jpg

Het frame is gespoten. Mooi fluor oranje :) . Ik heb de kleur er niet goed op kunnen krijgen. In het echt is hij veel lichter en feller.

5zdqzo4.jpg



63woyhg.jpg


Een close-up van de lak

20gd729.jpg


Blokje terug van de straler

4znuu6f.jpg


4razjtx.jpg


MHR Krukas 99’ 85mm

4zbc6c0.jpg



4z4ipt3.jpg



Malossi Eprom ontsteking. Vergeten de grondplaat erop te zetten…. x|

6ch5cp2.jpg


Een Malossi overrange set aangeschaft

dscn1944gx7.jpg


Ook nog wat spullen gehaald bij v/d Kruijs. Ik heb alleen Malossi lagers en viton keeringen gehaald voor me sprinter. En verder wat onderdelen voor me Straatrunner.


4l57oyu.jpg



Update 19-06-07'

Zondagavond had ik een MHR speed 06 besteld *D

Gisteren heb ik maar het blok en het frame naast elkaar gelegd om een beetje een beeld te krijgen.


53fj71u.jpg.



549e3a1.jpg


Update 20-06-07'

Vandaag de MHR speed 7t binnen gekregen. Ik ben benieuwd hoe het gaat vlammen. Wat foto's ervan.


Wat er uit de doos kwam :~

6f60z7r.jpg


Alvast er even opgeschoven 8)

66uwz5y.jpg


Wat spulletjes bij elkaar geveegd :)

neuvsg.jpg


Update 11-07-07'


Ha kinders :*

Het was weer tijd voor een update dacht ik. Er is in de tussentijd vrij weinig gebeurd. Ik heb me buddy en me tankje netjes gemaakt en gemonteerd. Ze zien er weer als nieuw uit dus ik ben dik tevreden :w. Gisteren heb ik me achtervelg weg gebracht naar een maatje van mij want die gaat me velgen polijsten. Zelf polijst ik velgen niet meer want het is echt kl*tewerk :'( .. Ik polijst alleen nog me carterkap en voorvork.

Ook heb ik weer wat leuks aangeschaft. Deze keer een "echte 8) " Keihin 28mm Pwk carberateur.

De Keihin 28mm PWK

24noaxv.jpg


66t8i0m.jpg


Me frame op dit moment

542gphi.jpg


Achterzijde

212www5.jpg


Update 20-08-07'

Weer een lange tijd geleden dat ik weer wat heb geupdate. Er is eigenlijk maar weinig gebeurd in de tussentijd. Veel vakantie gevierd en weinig uitgevoerd… Maar ik ben de afgelopen 2 weken met me voorkap bezig geweest.


Dit hou je over van een grote SR voorkap. Ook gelijk me Aeroxkap geschuurd. Die komt later terug.

5xf91ms.jpg


Gesteld in de runner kappen

61jireb.jpg


1e laag polyester

6gmi992.jpg

Na de 1e laag polyester, een laag purschuim voor het in model brengen van de kap. Want een Sr kap in een runner maken is niet een van de simpelste dingen. Want de Sr voorkap loopt bol en een runner voorkap is plat dus het was wel even wat gek*t :+

6cs0kgp.jpg

Deze week ga ik verder met de voorkap. Ook ben ik vanavond naar Vlijmen geweest om me blokje bij Hendrik af te geven. Hij zal mijn carter kotteren en tunen, mijn Speed afwerken en alles in elkaar zetten.

Voordat ik vertrok alles netjes ingepakt

4kas8j6.jpg


Op weg naar HJ tuning in Vlijmen

2rcmjrp.jpg



Update 09-09-07’


Hello Peepz 8)

Eigenlijk was ik de laatste tijd van plan om veel te gaan doen aan me Runner maar het is er niet van gekomen vanwege dat ik een nieuw, klein projectje was begonnen met een maatje van me. Ik had laatst een Piaggio NTTgekocht om daarmee te gaan stunten. Het wordt een soort van gein scootertje. Ook heb ik een kleine 2 weken terug me blokje opgehaald bij HJ tuning. Het ziet er allemaal netjes uit.


Wat heb ik laten doen :

- Carters uitgekotterd
- Carters Getuned
- MHR Speed afgewerkt
- Het hele zaakje in elkaar gezet, squish en ontsteking afgesteld.


Picca’s :


2z685yt.jpg


4r21pxh.jpg


2qs86x4.jpg



Nu het blokje voor de helft is opgebouwd ga ik rustig verder met het opbouwen ervan. De voorkap zal even moeten wachten totdat ik daar mee verder ga want, eerst ga ik aan de NTT verder zodat die al klaar is.



Update 14-10-07'



Na een lange tijd toch weer een update! Deze keer heb ik weer wat spullen aangeschaft waarvan voornamelijk veel klein spul.

Deze week wat boodschappen gedaan :)


Wat zat er in de boodschappentas 8P

  • MHR Recht spruitstuk 22-28 mm
  • Stage 6 CNC Halfpoulie
  • Stage 6 Olieplug Aluminium
  • Stage 6 V-Force 3 Membraam
  • Stage 6 Clamp Chroom
  • Killswitch
  • 2 Meter KVS slang
  • MHR 99' krukas waterpomp tandwiel
  • Castrol Vertanding Olie
  • M-Stuur Chroom
  • NGK Race Bougie Slang & Dop
  • Balhoofdlagers Onder & Boven

2pq9cid.jpg


Stage 6 onderdelen

2encfhv.jpg


Transparante KVS slangen

a3166q.jpg


M-Stuur, Kill switch en Stage 6 clamp Chroom ( Erg vette clamp vind ik zelf )

23tm2xj.jpg



Update 21-10-07'




Vrijdagmiddag de V-force, het MHR spruitstukje en Keihin 28mm gemonteerd


351sg2g.jpg



En afgelopen zaterdag weer een klein pakketje binnen gekregen met het volgende erin :​


- Malossi Denso W34 Bougie
- NTT grill " komt later terug :):) "
- Runner benzine klepje
- Borgring voor waterpomp as
- KVS reservior dop
- Waterpomp snaar
- Olietank klem
- Paar schroeven en kleine dingen maar staan niet op foto


2ag20cp.jpg



Tandwieltjes & snaar gemonteerd van waterpomp


312eglg.jpg


Waterpomp klaar gemaakt en overbrengingen er " losjes " op gezet


jq3hok.jpg



Update 11-11-07'


Gisteren me Malossi E13 en 180cc Radiateur binnengekregen. Radiateurtje ziet er goed uit :)


E13 en Radiateur

87a81mw.jpg



E13 gemonteerd


7xy4zuq.jpg


Totaalbeeld blokje. Het enigste wat ik nog mis is : Koppeling, koppelingshuis en Uitlaat


6jx6mn5.jpg



Mischien vragen jullie je af hoe het nu met de SR voorkap is. Op dit moment knutsel ik er rustig aan.
Geduld is een schone zaak ;)
Ook geef ik volgende week me remklauwen mee aan Michel "De spuiter". Voor een mooie rode lak erop. Deze week zal ik ook de 180cc radiateur monteren en Kvs slangen voor het "Radiateur - reservior" stukje aanschaffen.

En ik denk dat ik volgende week weer even bij euroscooters langswip voor wat boodschapjes :):)



Update 2-12-07'

Joww Peepzz :)

Zoals eerder vermeld zou ik langs euroscooters gaan voor de broodnodige onderdelen ;)..

Deze keer heb ik het volgende meegenomen :

- MHR Deltha Clutch
- MHR Wingbell
- 2x Malossi Blauwe drukveer ( Voor sprinter en me NTT )
- Malossi Paars drukveer ( Voor straatrunner )
- Benzinefilter Rood
- 1 meter benzine slang
- Motoforce benzinekraan
- Tommaselli Snelgas Zwart
- Stage 6 Temp Sensor
- Stage 6 Sproeier Kit Keihin
- Stage 6 Sproeier Kit Dell'orto

Hier het zooitje bij elkaar

6s6txz4.jpg


MHR Wingbell close-up

8axlzqr.jpg


Tommaselli Snelgas

8fbu2yv.jpg


Stage 6 Sproeier kitjes

6kqcq6x.jpg


Tommaselli Snelgas gemonteerd op het stuur

8gghkiq.jpg



Spullen gemonteerd op het blok. Op het kickstartronsel een kompleet sprint blok :):) .. Zelf vind ik het er super netjes uit zien.


72rq72v.jpg



Volgende update zal er een nieuw Stage 6 RPM & Temp tellertje aangeschaft zijn en de voorvork zal hopelijk gespoten zijn :).. Het idee was eerst om de voorvork te polijsten maar ik heb besloten hiervan af te zien. De grootste rede hiervan is eigenlijk dat polijsten een k*twerk is en een gespoten voorvork is net zo mooi als een gepolijste :)..

Vandaar dat ik hem laat spuiten....​


Update 27-12-07'


Joww,,

Weer een update. De laatste tijd ben ik erg veel met me sprinter bezig. Momenteel worden er veel spullen gekocht, aangepast, gespoten, gepolijst en gecoat. Mooi dus !..

Vandaag na vd Kruijs gereden met het plan om de MHR Team 06 uitlaat te kopen en nog wat andere spullen. Maar helaas hadden ze die niet op voorraad door problemen met levering. Erg jammer !... Maar toch cker wat leuk spul kunnen halen :)


- 1 Liter Castrol A747
- Gaskabel
- MHR Deltha Clutch Trekveren Zwart
- Top Preformence Shims
- Stage 6 Remdeksels Chroom 2x
- Stage 6 RPM & Temp teller houder
- Stage 6 RPM & Temp teller
- Verchroomde Kickstart
- Bcd Xtreme voorspatbord
- Carbon look zadelhoes


Alles bij elkaar op de vloer in me sleutel hokje :W


72fxohl.jpg



Stage 6 Teller + A747 fles 8)


8b3ywk3.jpg



De kleine maar toch noodzakelijke spullen


6skocbm.jpg



En tot slot de verchroomde kickstart op de buddyhoes :)


7yeh6o5.jpg



Ondanks de tegenvaller van de uitlaat ben ik erg blij met de overige spullen. Ik heb trouwens vanavond me zadel bekleed en ik ben er erg trots op want het is erg netjes geworden 8P

Waar ik nog meer mee bezig ben is de carterkap. Daar frees ik eerst wat gaten uit en dan ga ik die polijsten x| ( altijd leuk werk ! ) Maar wat er ook gepolijst word zijn me velgen en een stukje van me voorvork. Me voorvork gaat hopelijk volgende week donderdag na de coater om een schitterend kleurtje te krijgen. Een maatje van mij had zijn frame zo laten coaten en ik was in een oogopslag verkocht. Het is de zelfde lak als Nick z'n oude Glamrox. Gruwlijk dus !.. :~

Als laatste zijn mijn remklauwen en de remhouders op me stuur na de spuiterij om ze daar rood en matt zwart te laten spuiten. Ze worden waarschijnlijk morgen gespoten. ( bedankt Michel ! :* )

Morgen heb ik weer een vrije dag dus ik ga weer aan de gang. Het zal voornamelijk polijsten worden en me blokje helemaal klaar maken zodat hij onder me frame kan 8)


Morgen kunnen jullie weer een update verwachten met foto's van me zadel en onderdelen waar ik morgen mee bezig zal zijn zoals het aansluiten van KVS slangen.



Update 28-12-07'


Deze keer geen grote update maar wel een leuke !..
Vandaag zijn me remklauwen gespoten in de spuiterij. En mijn spuiter heeft ze vanavond ook meegenomen!... Het ziet er erg netjes uit :).. Ik ben dus erg tevreden ;)..


Een foto van het zadel dat ik gisteravond bekleed had


6x61t2d.jpg



Ook nog een goede foto van BCD spatbord. Erg mooi spatbord vind ik!


6pob9k5.jpg



De remklauwen die terug zijn van de spuiter :W


86gp3iu.jpg



Nog een foto. Erg netjes ! :)


71o7lw8.jpg



Update 11-01-08'


Het is eigenlijk maar een kleine update want ik heb eigenlijk niks aan de sprinter gedaan, behalve dat ik wat heb aangeschaft.


Een Hebo Racing 4 uitlaat om te testen

6lcfgxj.jpg


Deze week hadden ze de MHR Team 06 bij vd kruijs wel op voorraad dus gelijk na Oisterwijk geknalt om hem op te halen.


Net uit de doos


6oon09y.jpg



Knalijzer in onderdelen

8fweiz8.jpg



Close up van de demper


7wp67sx.jpg



In elkaar geschroeft


81p106e.jpg



6yoz86f.jpg


Hij ziet er echt super uit. Ik vind hem toch wel mooier als de HR4, ook al ziet de HR4 er super uit ! :):)..


Update 27-01-08'


Afgelopen woensdag was ik even langs Nick (Glamrox) gegaan om een set velgjes te gaan halen. De velgen waren eigenlijk voor onder zijn Flamerunner die ooit nog eens opgebouwd zou worden :)...


Velgjes :W ( Oude foto van Nick )

2dvna12.jpg


Vandaag de velgen even onder het frame gezet. Even kijken of het er een beetje mooi onder stond. Na mijn mening ziet het er echt super netjes uit. De combinatie Fluor oranje met gepolijst aluminium :)..


Onder het frame

28m1kxs.jpg



10ft0dt.jpg



Vorig weekend ook de kleine KVS slangen aangesloten


10gwbp1.jpg



Close up van de slang :~


ic0j6f.jpg


Ik vind het er allemaal erg netjes uit zien. :D Alleen moet de voorvork gecoat worden. Die ga ik waarschijnlijk volgende week woensdag wegbrengen.


Update 10-02-08'


Een grote en erg leuke update :W. Afgelopen week had ik carnavals vakantie en naast een hoop gefeest en gezuip heb ik ook een aantal uurtjes in de garage doorgemaakt.

De voorvork zou eigenlijk gecoat worden in een Flake jasje maar dat ging helaas niet door. Toen heb ik hem zilver laten spuiten :).. Ook erg netjes en past er denk ik beter bij het frame als zwart.


Voorvork met gepolijsten ringen

991nc1.jpg



Langzamerhand ook het stuur erop gezet


f1wab4.jpg


Donderdag avond maar eens het blok van het bureau af gepakt en onder het frame gezet +pippi+


25am35f.jpg



Achterwieltje erop :7


28072j6.jpg



Als laatste het voorwiel en de MHR Team 06 pijp eronder geschroeft :love:


2e3tx6p.jpg


En vandaag op de zonnige zondag de grote KVS slangen gemonteerd. Hier wat foto's van het totaal pakket tot nu toe :W


14y8uv4.jpg


2u59m4z.jpg



Nogmaals de voorvork en het voorwiel


2itpyzt.jpg



iemeet.jpg



Het MHR blokje *D


2h5jyx1.jpg



Me schoonbroer "Spuiter" :+ controleerd het spuitwerk


2mwtt3n.jpg



xo34sl.jpg



Ik wil volgende week weer even na Vd kruijs om een aantal onderdelen te halen zodat ik de remblokjes in elkaar kan zetten. Ook bestel ik volgende week de nodige orginele onderdelen op easyparts.


Update 14-02-08


Weer een update :).. Deze keer niet zo grote maar wel een leuke 8).. Maandag avond op me gemak de rest van de MHR EPROM onsteking aangesloten.

Twee picca's daarvan

1zczihl.jpg



iynasp.jpg


Ook ben ik dinsdag middag in de straalende zon naar Oisterwijk geknalt met de bedoeling wat leuk spul op te halen en dan voornamelijk voor het remsysteem

- Monsterdisc 280mm Edelstaal ( Gruwlijk :D )
- Gafler Racing Remblokken voor de Achterrem
- Gafler Racing Remblokken voor de Voorrem
- SSP Remhandles Chroom CNC
- STR8 Ophoogblok 65mm


r0100y.jpg



15n3i51.jpg



Monsterdisc :~


2llgeux.jpg


In de loop van de volgende week ga ik de onderdelen erop zetten. Ook de versgelakte remklauwen ga ik in elkaar zetten en monteren. Maar momenteel ben ik druk bezig met school en dat is belangrijker, dus het klaar maken van de runner zal nog even moeten wachten..

Update 18-02-08


De vrije uurtjes in het weekend heb ik doorgebracht in de garage om wat aan de runner te sleutelen. Ik heb zoal de Monsterdisc, remklauwen en het ophoogblokje eronder geschroefd.

Donderdag de remklauwen in elkaar geschroefd. Verssss 8)

mt0ylk.jpg



Vrijdag de Stage 6 schijf eronder geknalt en zondag de remklauwen erop gezet :):W..


Monsterdisc & Verse remklauw


24wd3d1.jpg



Achterremklauw


2dreyr9.jpg




2aik379.jpg



En voor de lievhebbers nog wat Picca's van gehele Runner :*


29qmg5u.jpg




vhryf6.jpg




vhe45v.jpg



Op de foto's heb ik ook het ophoogblokje eronder gezet maar ik heb het idee dat hij nu iets te hoog is. Ik ga eerdaags het ophoogblokje van me straatrunner onder me sprinter zetten en kijken of het beter staat. Momenteel is hij echt iets te hoog :)..

Wat er nog moet gebeuren om te kunnen vlammen ? :D

"Een hoop"

- Remhouders klaar maken en monteren
- Remslangen monteren
- Remsysteem ontluchten
- Benzineslang aansluiten
- Gaskabel monteren
- Killswitch aansluiten
- BCD spatbord monteren
- Hoogte juist krijgen
- Stuur afstellen
- Carterkap frezen en polijsten
- Koelvloeistof vullen en ontluchten
- Stage 6 RPM en Temp teller monteren en aansluiten
- Carterkap monteren

En tot slot mischien nog een Fournales veer aanschaffen want de veer die er nu op zit kan "Echt" niet x|


Update 25-02-08


Zoals ik hierboven vermeld had zou ik een Fournales aanschaffen en dat heb ik dan natuurlijk ook gedaan. Ik kreeg zaterdag het pakketje van Euroscooters.nl en daarbij zat ook nog een Paddock en een maatbekertje van Stage 6.

Paddock en Maatbeker


2wmdz6r.jpg



Fournales ..:W


nx9bp.jpg



Update 04-03-08


Ha Peepz :)


Ik heb de afgelopen dagen weer een beetje aan de sprinter gewerkt. Vooral kleine dingetjes zijn nu klaar.

Wat is er de afgelopen dagen gedaan :D :


- Benzineslang aansluiten
- Gaskabel monteren
- Fournales monteren
- BCD spatbord monteren
- Hoogte juist krijgen
- Stuur afstellen
- Koelvloeistof vullen
- Stage 6 RPM en Temp teller monteren
- Paddock gemonteerd

Ik moet nog wel een paar dingen doen voordat ik hem aantrap. Bijvoorbeeld moet ik de killswitch, de Stage 6 nog aansluiten en natuurlijk de remslangen aansluiten.


Zondag had ik de Fournales gemonteerd :~


2v982ll.jpg



Paddock erop geknalt *D


2wlvslg.jpg



BCD Spatbordje erop


2mmz1ol.jpg



Benzine slang aangesloten met de benzinefilter en de benzine.


2mi2sl0.jpg



Vers blokje + Vers Fournales :*


wwlt79.jpg



Totaalbeeld :).. Erg vet vind ik de Blauwe KVS die Martijn voor mij heeft gehaald :*


35m2ybt.jpg


Hopelijk eind deze week is er weer een update. Waar ik dan de laatste dingen afwerk. Wanneer ik hem een beetje heb afgesteld, zal ik verder met de kappen gaan. Daar ligt nu denk ik wel 1cm stof op :D
Ook zal ik op zoek gaan na de definitieve lak die erop komt en nog ideeen op doen voor de kappen...



Update 24-03-08'


Weer een lange tijd geleden maar de Runner loopt :) Hij starte gelijk, er lekte niks, alle tellers werken en de kill-switch werkte na behoren. Top dus !

Ik had eigenlijk wel verwacht dat er wat dingetjes waren die niet goed zaten zoals KVS slangen. Maar geen druppel raakte de grond <]...

De laatste dagen heb ik vooral aan de remmen gewerkt. De onderdelen gemonteerd en olie gevuld en ontlucht. Ze werken nu prima.

Hier de remhouders-reservior


335b5lu.jpg



De dag voordat ik hem aanslingerde stond hij er zo bij


2pq6yh5.jpg


Hier zijn een aantal filmpjes van de Runner. Ik heb helaas niet gereden vanwege het erg slechte weer. Ik had geen zin om met zulk weer te gaan rijden want dan werd gelijk alles weer vies. En ik heb nou net alles lekker vers gekocht dus dat zou jammer wezen 8P...

Maar ik hoop dit weekeinde het eerste ritje te maken :W


De filmpjes :

[ame=http://nl.youtube.com/watch?v=drRQpYKdzh8]Warm draaien MHR Speed 7t #1[/ame]


[ame=http://nl.youtube.com/watch?v=hrMBo9G0ZeY]Warm draaien MHR Speed 7t #2[/ame]


[ame=http://nl.youtube.com/watch?v=GigpHLYJ60g]Warm draaien MHR Speed 7t #3[/ame]


[ame=http://nl.youtube.com/watch?v=ewKus_IMHAc]Warm draaien MHR Speed 7t #4[/ame]​



Upload 30-03-08'


Ja ja, na lang sleutelen is het dan zo ver. Vandaag heel de dag gewacht totdat het asfalt eindelijk eens droog was. En toen rond 6 uur de sprinter uit de schuur gehaald en als eerst even door de straat gereden. Alles draaide goed en nergens een probleem te bekennen. Toen toch maar na het industrieterrein gelopen om daar echt te gaan knallen want in mijn straat had ik nogal wat toeschouwers die naar buiten kwamen of voor het glas stonden met de gedachten.. Wat is dat nou weer... :? en met een gezicht van.. ik woon hier voor me rust :)..

Eenmaal bij het industrie aangekomen wat sprintjes getrokken :D


De filmpjes 8)


[ame=http://nl.youtube.com/watch?v=yeoTws0d-1U]Sprint Filmpje #1[/ame]


[ame=http://nl.youtube.com/watch?v=JdLiIMXzfAA]Sprint Filmpje #2[/ame]


Nog wat foto's geschoten :W


9vcxfq.jpg



14vh1qe.jpg



2drmn5.jpg



o6n03m.jpg



Update 13-04-08


Ik ben net een uur terug van Martijn, en we hadden ons vandaag flink vermaakt :) We gingen gelijk knallen en hadden wel wat kleine tegenslagen zoals de luchtschroef kwijtraken maar dat mocht de pret niet drukken.

Eenmaal terug hadden we de tijd genomen om wat foto's te scoren. En de foto's zijn echt gruwlijk geworden :D.

Een paar dagen geleden nog een mooi overloop-reservior gemaakt. Niet bepaald orgineel maar wel erg mooi vind ik.


2lasn6q.jpg


Over het algemeen heb ik de laatste tijd niks meer aan de sprinter gedaan in verband met school. Ik heb mischien vóór vandaag pas 4 á 5 keer erop gereden maar ik merk wel dat hij nog wel flink moet worden afgesteld.

Volgend weekend ga ik naar een Meeting hier in de buurt samen met Martijn. Ten slotte hoop ik deze week nog een nieuwe carterkap scoren want die er nu op zit is niet bepaald " Hot ":D


Upload 25-04-08'


Een update met veel foto's !.. De foto's zijn afgelopen zondag en de zondag daarvoor toen ik met Martijn ging knallen... Afgelopen zondag zijn Martijn, Erwin en ik na een meeting geweest hier in de buurt. Helaas was het een illegale meeting maar we hebben geen problemen gehad met politie of iets dergelijks. Martijn en ik hebben genoeg kunnen rijden en het weer zat ook erg mee !!.. :W

Hier wat foto's die gemaakt zijn bij Martijn door de gruwlijke camera van z'n pa. Helaas door het verkleine is kwaliteit wat terug gelopen.

Mooie detail foto's


6ir14n.jpg



dpcryc.jpg



Samen met de Knal-Jog van Martijn :*


23upoj4.jpg



20hmr0p.jpg



2rzyiw1.jpg



Foto's van de meeting :)


Beide goed vastgeknoopt :W ..


wjc7br.jpg



Even eraf gegooit


jsyaac.jpg



Verderrest allemaal foto's van die dag ! :)


4h41nb.jpg



2qvw6xl.jpg



scdt86.jpg



9scdon.jpg



235k7a.jpg



r0a8gy.jpg



2ld9hkw.jpg


Ik heb nu 2 weken vakantie en daarin gaan Martijn en ik hopelijk een bezoekje brengen aan Vd Kruijs om onze fietsen even op de bank zetten en kijken wat voor prestaties ze leveren. Ook gaan we beiden aan de slag met onze kappen. Ik ga ideeën op doen voor de achterkap en verder met de voorkap.


Update 04-05-08


Ik heb in de 1e week van de vakantie wat geknutselt aan de voorkap. Wat polyster matjes aangebracht en eergisteren geprobeerd de voorkap op de scooter te monteren.

Ik dacht van te voren al dat het monteren van deze kap een nachtmerrie zou worden maar het viel echt vies tegen. x| Ik heb alles van het stuur moeten halen, het zadel moest eraf en het stuur zelf moest er ook nog af. Na dat gedaan te hebben, heb ik met hulp van iemand de kap erop gezet.

Je moet wel iets over hebben voor kunst O-)

Na alles weer terug gemonteerd te hebben kwam het er zo uit te zien. De kap is nu nogal ik "Beun" status :D.



Alvast een idee hoe het eruit komt te zien :X


ib9dsk.jpg



10z4hhc.jpg


Toch ben ik wat problemen tegen gekomen zoals, dat de Kvs slang van het reservior tussen de kap en het reservior klem zit en daardoor de kap niet echt lekker zit. Ook heb ik het gat waar het stuur door heen moet, moeten vergroten.

Komende dagen ga ik het probleem met de kvs slang op proberen te lossen en verder met het afwerken van de voorkap.

Aan de afstelling van de runner heb ik de afgelopen dagen niks gedaan. Maar dat doe ik na mijn Examen.




Update 18-07-08'


Zo, na een lange afwezigheid weer een update. Het waren 3 maanden waar ik druk met andere dingen bezig was en daarom heb ik zelf ook al 3 maanden niet meer op me runner gereden, gelukkig was Martijn zo lief om me even op zijn Jog te laten knallen. Maar toch zijn er wat dingen gebeurd. Het eerste is dan ook dat ik de Runner aan het verlichten ben. Met de nodige onderdelen en ideeen wil ik dit bereiken. Daarom heb ik een EPC stuur, Aerox KVS tankje en 1 Liter Kart tankje gekocht. Het idee met het verlichten is wel dat ik het uiterlijk niet veranderd. Ik kan wel heel me kappen erop aan passen maar toch hou ik meer van een mooie show scooter en zal ik het gewicht op de koop moeten nemen.

Ten tweede is gisteren mijn voorvork na het bedrijf van me pa vertrokken, om gelast te laten worden omdat ik hem 4 cm verlaagd heb.

Om er ook een beetje meer power in te krijgen heb ik een JS inlaat aangeschaft. En ook om me blok schoon te houden een JS flens aangeschaft.


De JS spullen


wgosx4.jpg



De Aerox kvs tank en Kart tankje


2dgj8jm.jpg



EPC stuur


2a57kk.jpg


Ook ben ik begonnen aan de achterkap. Hier alvast een voorproefje ervan. Zoals je kunt zien zal een Aerox voorkap dienen voor underseat.


15doysm.jpg


Update 27-07-08'

Paar uur geleden terug gekomen uit Hengelo waar ik na de SBO sprints was gegaan (zonder scoot). Erg gezellig gehad !. :W. En dan kom je thuis en heb je gelijk zin om even te knallen.. :D. Dus om vandaag te knallen is eind deze week me voorvork gelast en in elkaar gezet. De voorvork is 40mm verlaagd en het eindresultaat is super na mijn mening. De runner staat veel beter op zijn wielen en in combinatie met het epc stuur ziet het complete pakket er echt mooi uit :):)..


De scooter op dit moment


fbkzgl.jpg



2i9pan4.jpg



20r0b5j.jpg



De voorvork :W.. De onderpoten moeten wel opnieuw gespoten worden.


2uh8huo.jpg




Update 15-08-08'


Afgelopen weken niet erg veel gedaan vanwege veel vakantie vieren en werken.. :+

Toch heb ik begin deze week wat leuk spul gekocht bij Euroscooters.nl en die zijn vandaag binnengekomen :W


11b808l.jpg


Een hele doos vol met Malossi spullen!..:eek: Woaaaattt :)

Nee helaas niet maar toch kwam er leuk spul uit de doos. Erg snelle en een volledige zending zoals gewoonlijk van Euroscooters ! Top dus :*


o6a2at.jpg


- Malossi v-snaar Kevlar
- Stage 6 Paddock
- Stage 6 powertester boutjes
- Malossi Primaire vertanding
- Hebo handvatten voor op me Epc stuur

Stage 6 paddock leek me na de mening te horen van Martijn een goede vervanger voor het Euroscooters paddock. Dit omdat me oude paddock nogal instabiel stond en bij deze niet.

En om mijn uitlaat beter onder me runner te hangen heb ik een NRG subframe aangeschaft.

Samen met MHR vertanding


2hf2hd3.jpg



Tot slot moest ik nog testen of ik het blokkenbouwen nog onder de knie had :D


2a7hieq.jpg




Ja Dus ! :W... ;)


Update 29-09-08'


Na een hele drukke periode op me nieuwe school, heb ik nu wat meer tijd & zin gekregen om weer verder te gaan met me Runner. Ik was eigenlijk van plan om SBO 09' te starten met een standaard MHR speed cilinder
( +/- 20-21 PK ) maar toch heb ik er voor gekozen om de cilinder op te laten poetsen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk ook bij HJ tuning gebeuren. Omdat het gewicht van de runner gewoon tegen zit, zal ik er toch ook aan moeten geloven.

Ook was het plan om heel wat kilo's van het frame en diverse onderdelen te plukken maar dit gebeurd later want ik wil liever eerst een goed uit ziende scooter met een top draaiend motorblok hebben. Een goed lopend blok is de basis om goede tijden te rijden op SBO.

Toch haal ik wel een stuk van het frame achter eraf in verband met de montage van de kappen. Ook de fluor frame lak gaat er ook af omdat ik niet tevreden bent over de kwaliteit. Poedercoaten is vele male sterker en dus ook veel praktischer. Het frame zal waarschijnlijk Bordeaux rood met flakes worden gecoat omdat een fluor kleur niet gecoat kan worden.

Helaas heb ik de afgelopen tijd niks aan de kappen gedaan, maar daar zal ook binnenkort meer schot in komen want de kappen moeten voor SBO 09' kompleet en gespoten zijn.


Vorige week zaterdag na Martijn geweest om een dagje te knallen en wat af te stellen. Ook om te kijken hoe de runner er met de verlaagde voorvork eruit zag met kappen heb ik de kappen van me straatrunner op de sprinter gezet. Erg mooi vond ik zelf :)..


Picca's van die zaterdag.

2hf5kba.jpg



MHR knalijzer :D ( Erg mooie foto, met dank aan Martijn ;) )

20fdiz7.jpg



25iuszd.jpg


Tot slot hadden Martijn en ik de Stage 6 powertester op mijn runner gezet. Erg leuk tellertje ! Alleen moet ik hem nog wel uit testen maar dat zal snel gebeuren!


Gemonteerd :D

2s00d1i.jpg



Eenmaal weer thuis aangekomen :)

5ugv4l.jpg


Er zal deze week contact worden gezocht met Strabeko (Coater) en HJ tuning om de nieuwe plannen te verwekelijken.


Update 08-10-08'


De plannen zijn veranderd.. !! :D


Na veel ge-brainstormt te hebben word de cilinder niet getuned, maar de runner gaat wel op een dieet :) Het doel is dus om met een " Runner " met een standaard MHR speed cilinder een tijd neer te zetten onder de 8 (liefst 7.8 )...

Naast de tijd die ik besteed aan school in de kerstvakantie zal ik ook tijd besteden aan de kappen en aan het frame, om die zo licht en vooral zo veilig mogelijk te houden.

De hoofdgedachte van dit project is : Om zo licht mogelijk met een runner te kunnen rijden zonder dat het uiterlijk er onder lijd.

Veel van jullie zullen denken : Waarom zaag je de runner aan stukken terwijl een zip vele malen lichter is. Maar dat is nou net het unieke vind ik want bij de start zul je niet zo vaak een runner tegenkomen als een zip :+

Onderdelen zoals mijn velgen wil ik niet vervangen of afdraaien want ik heb er flink wat voor neergelegd en vind ze er super onder staan.

Ook de carterkap blijft onaangepast want ik ben niet zo'n fan van freeswerk in een Pia carterkap ;)

Er zijn ook een aantal onderdelen binnen gekomen, waaronder een Runner 50cc KVS systeem en een erg nette carterkap want de carterkap die op de runner zat had ik geleend van een maatje van mij. De carterkap zal verchroomd worden.

Nu ik een 50cc radje heb kan ik een nieuw kvs systeem maken die in mijn buddy plaats gaan vinden. Hier later meer foto's van


De spullen


sbo768.jpg


Ook ben ik met het strak zetten van de voorkap bezig. Hier een foto van de kap een aantal weken terug in de plamuur


2s19nvk.jpg


Deze kap weegt echt enorm veel ( +/- 3-4 KG 8P ) en daarom zal ik er een polyesterkap van laten maken om zo de kiloowtjes te besparen. Dit geld ook voor de rest van de kappen. Hier later meer over...



Update 08-12-08'


Zowwww,, +pippi+ weer eens een update. Er is veel gebeurd tussen nu en de laatste update. Alles op een rijtje,

- De voorkap is 90 % strak gezet en mijn schoonbroer maakt hem verder af..
- Het achterstuk van het frame is eraf gezaagd ( - 1.5 Kg )
- De aangeschafte MHR vertanding 14 - 39 is geperst en gemonteerd
- Buddybak is volledig kaal gestript ( - 800 Gram )
- De 2 liter olietank is vervangen door 1 liter karttankje
- Het originele kvs-reservoir is vervangen door een kvs tankje van een aerox
- 50cc runner radiateur is gemonteerd onder het zadel

- Tot slot heb ik me ingeschreven voor SBO 2009 samen met Martijn :W


Afgelopen weken bezig geweest om het werk aan de achterkap op te pakken. Nu ben ik bezig met de underseat die gemaakt is van een aerox-voorkap. De aeroxkap zit er momenteel al vast in en daarna zal de achterkap een paar kleine aanpassingen krijgen omdat ik nog niet echt tevreden was over de vorm. Na mijn mening vind ik de achterkap erg uniek ondanks de aeroxkap als underseat.


Achterkap

2ah8ar4.jpg


Toen toch besloten om er voor te zorgen dat de runner wat lichter wordt. En ben toen begonnen bij de buddybak. De buddy bak weegt standaard ( met uitgezaagde onderkant ) 1390 Gram en woog na wat aanpassingen 585 Gram. Groot verschil dus ! :)


Buddybak van de scooter gehaald en begonnen met een ontwerp hoe de buddybak zal worden

2j0kuf5.jpg



Van te voren gewogen, 1390 Gram :D

24fcv4i.jpg


Na de zaag erin gezet te hebben is er dit uit gekomen. Hier alweer gemonteerd op de scooter. Tevens zie je hier ook de plek waar het 50cc radje komt te zitten

1z4khhl.jpg


Na zelf erg veel commentaar te hebben geleverd over de standaard vertanding is de MHR 14 - 39 bij vd kruijs geperst en daarna gemonteerd

Hier, net terug van Vd kruijs

2uizrma.jpg


De aangeschafte 1 Liter tank en Aeroxx kvs tankje zijn beide gemonteerd op de dwarsbalk van het frame. De 1 Liter tank is gemonteerd door draad in de dwarsbalk te tappen en daar dan een draadeind in te draaien. De KVS tank is gemonteerd door middel van een aluminium strip. Het gewicht verschil heb ik nog niet kunnen meten.

Beide gemonteerd :)

anooyq.jpg



Totaalbeeld na de aanpassingen.

23wwggm.jpg



Het gemonteerde 1 Liter tankje

315bura.jpg



Nog een totaalbeeld van de scooter maar nu ook met de nieuwe radiateur "los" erop.

1fh1k2.jpg



2e maal,

2dgkg75.jpg


Hier is het radje gemonteerd met een aluminium strip en de slangen zijn ook aangebracht

4dpir.jpg



Nogmaals, :)

15g9ttw.jpg


Tot slot heb ik me ingeschreven voor SBO 2009 samen met Martijn. Ik wou eigenlijk vorig jaar al mee doen maar in verband met geen eigen rijbewijs, blijf je afhankelijk van je geliefde ouders 8P en daarom besloten om niet mee te doen. Volgend jaar zal dat niet meer het probleem zijn omdat ik nu wel in het bezit ben van het roze pasje :):)..

Inschrijfformulieren +ralf+

dmcpki.jpg



Update 19-01-2009



Alweer een drukke periode maar toch zijn de kappen flink opgeschoten. Ik heb een aantal weken geleden contact opgenomen met Remie (CMP) om van de kappen 100% polyester kappen te maken dit in verband met het gewicht van de scooter.De kappen zullen over 2 weken richting hem gaan om de deadline van 17 April (1e SBO meeting ) te kunnen halen.

Om de kappen klaar te maken voor Remie zijn er aantal avondjes/nachtjes in de garage door gebracht. Soms ook wanneer het -10 was :p... Als je wat wil moet je er wat voor over hebben zegt moeders. :D. De kappen zijn bijna zover om in de Poly gespoten te worden. Waarna ze uitgeblokt worden en in de speciale lak gespoten worden voor het maken van de Mal. Dit zal in de komende 2 weken gebeuren.

Hier dan de eerste foto's van alle kappen gemonteerd op de runnert !..
Helaas wel wat wazig maar er wanneer ze gespoten zijn zullen er meer foto's volgen.

jzqyp.jpg



ae0607.jpg


Er zullen nog aanpassingen komen aan de beenwarmer kapjes. Ook zullen er SR achterlichten op komen. Deze heb ik al een hele tijd geleden aangeschaft.
Achterkap bestaat uit : SR achterlicht ophanging, standaard runner kappen, Aerox voorkap en NRG grill.

Tot slot ligt de aandacht vooral op het afwerken van de kappen. Ook ben ik uit de kleur. Het ontwerp is nog niet geheel duidelijk maar wel de kleuren die gebruikt worden.

Snel weer een updateje over het afwerken van de kappen en duidelijke foto's ;).. Doedellschh :)..



Update 21-01-09'


Ik had betere foto's van de kappen beloofd. Hier zijn dan de eerste foto's van de complete runner met kappen :W Er moeten nog kleine dingen aangepast worden voordat hij in de poly gespoten kan worden. Zoals afwerking aan de achterkap, afwerking aan de zijkap en de uitlijning van de kappen.

Ook zullen de SR lichten iets verkleinen omdat ik nog niet zo tevreden ben over de lampen in combinatie met de achterkap.

Hier een paar close-ups


Achterkap : NRG grill & SR lichten

2qarc4g.jpg



Zijkappen aan elkaar gemaakt. Erg mooi geworden, vind ik zelf :)..

2ntenmu.jpg



De voorkap, waar voorheen de KVS tankdop zat en het contactslot.

8znzly.jpg



Voorkant

rkx0ee.jpg



Achterkant

10mvlw9.jpg



Diverse foto's

fe01te.jpg



tapl02.jpg



316avc3.jpg





Update 10-02-09'



Het is nu ongeveer een dikke week geleden dat ik de kappen heb afgegeven bij Remie. Hij gaat van de loodzware kappen 100% polyesterkappen maken. De kappen zijn hiervoor eerst in Poly gespoten en daarna uitgeblokt om zo tot een perfect strakke ondergrond te komen. Hier zijn een aantal foto's ervan :W


Achterkap (zo glad als babybilletjes :D )


bgpl5w.jpg



De voorkap die zo strak als de nete is geworden ( Mede dankzij me schoonbroer Michel :* )


e01kk9.jpg



Zijkant van de voorkap, ook lekker gladjesss.. :)


2gy4rir.jpg



Tot slot een foto van het linkerzijkapje. Kapjes zijn eigenlijk heel erg simpel maar ik vind ze toch erg netjes geworden.


11wbqy0.jpg


Helaas is na het uitblokken van de kappen, het spuiten van de aflak niet bepaald probleemloos gegaan. Erg jammer vind ik zelf maar zulke dingen blijf je houden bij een project en ook wanneer je een deadline hebt die al snel nadert. Het probleem kan ik later nog verhelpen dus van grote invloed is het niet. Wel is het jammer dat er 1 dag extra werk aan is. De kappen verwacht ik ongeveer eind maart terug van Remie. Dit geeft hopelijk genoeg tijd om de kappen in kleur te kunnen spuiten.

Over de kleur gesproken. De kleurencombo is defenitief bekend maar het ontwerp van het spuitwerk moet ik me eigen nog even over buigen. Momenteel zijn we bezig met het uitzoeken van de juiste lak. Maar ik weet zeker dat het veel hoofde zal laten draaien ! :):)..

Wanneer zal de complete runner onthult worden ?
Het antwoordt op deze vraag is : op SBO Speed en Gein. Dit vind plaats op 24-25-26 april op circuitpark Zandvoort. Waarschijnlijk zijn Martijn en ik alleen 25 en 26 april aanwezig of wellicht alleen maar de 26e.

Na al het gebrabbel over de kappen is het tijd voor de plannen betreft het frame. De runner staat nu nog volledig in elkaar. Komende donderdag zal ik hem volledig strippen om zo aan het frame te kunnen beginnen. Wanneer het frame volledig is aangepast gaat hij naar de poedercoater om een verse coatlaag te krijgen. De kleur wordt candy red met flakes :D. Wanneer het frame terug is kan ik alles weer netjes opbouwen voor SBO Speed en Gein.

Deze week komt er nog een update over het strippen en wellicht het aanpassen van het frame.

Update 19-02-09'


Afgelopen week weer veel gebeund aan het frame. Daarvoor moest eerst het frame uit elkaar. Hier een aantal foto's van de demontage. :)


Al veel onderdelen eraf gehaald

o9hiqh.jpg



Kompleet kaal frame

2nbhs7n.jpg


Nadat alles van de runner was gestript kon ik aan de aanpassing van het frame beginnen. Alle aanpassingen zijn gemaakt om zoveel mogelijk gewicht te besparen.

Ik begon met een frame van 14.0 Kg. Dit was nog met het achter stuk eraan. Zonder achterstuk woog hij nog 12.7 kg.

Om nog meer gewicht van het frame af te krijgen zijn de onnodige ophangingspunten verwijderd of aangepast. Ook is er aan het eind van de tussenbalk (Voor de radiateur) ruimte gemaakt voor de luchttoevoer. Dit alles bracht het gewicht tot 8.9 Kg. Samen met het subframe kom ik op 10kg totaal. (voorheen 15.2 kg). In totaal dus 5.2 kg bespaard.


8.9 kg wegend frame & klaar om te coaten

5015vs.jpg



Zo moet het ongeveer worden.

2chngk3.jpg



Close-up van het frame

2cnjw2p.jpg


Tot slot had ik deze week een belletje gekregen van Remie en hij melde dat ik dit weekend de kappen kon komen ophalen. Veel vroeger als ik had verwacht dus ben er enorm blij mee. Ook vertelde Remie dat de kappenset 4500 Gram woog. Vergeleken met originele kappen is dat een groot verschil. Perfect !..

Voordat ik zaterdag de kappen ga ophalen, ga ik eerst het frame afdroppen bij Strabeco om een mooi coatjasje erover te laten bakken. Ook komt maandag een maatje van me langs om ontwerpen voor de stickers te maken. De runner zal niet volgeplakt worden ;) maar op een aantal plekken zullen kleine stickers geplakt worden.



Update 26-02-09'


Pfoe pfoeww... :D
Net een gezellige carnaval achter de rug waar ook naast het feesten wat tijd was voor de runnert :+. Het Frame is naar Strabeko (Coater) weggebracht en ik heb samen met de coater de kleur uitgekozen. En nu maar hopen dat het frame er gelikt uit komt te zien :)..

Ook ben ik afgelopen zaterdag de kappen op weze halen bij Remie. Het eerste wat mij opviel, was het gewicht van de kappen. Wat een verschil!:W.. Het exacte gewichtsverschil weet ik momenteel nog niet. De kappen zullen nog wel netjes afgewerkt moeten worden voordat er een likje verf op komt. Vandaag ben ik daarmee begonnen aan de voorkap.

Overzicht van de kappen ( Wit : Modellen / Zwart : Poly Kappen )

hsjcs2.jpg



2s8o1uv.jpg



De al gedeeltelijk geschuurde voorkap.
Alleen moet de laatste hand nog gelegd worden aan de grill.

1grrk3.jpg



Tot slot heb ik de ronde juweeltjes opgepoetst. Bling ** :W

2psls49.jpg



Voorvelgjahh :p

jb44ux.jpg



Doelen SBO 09'


- Aan de start staan bij SBO 09, Scooter70
- 1e SBO meeting met een volledige scooter aanwezig zijn
- Veel lol trappen !
- 20.5 PK of meer met het blokje scoren
- Onder de 8 sec rijden met een Runner
- Gewicht rijklaar onder 70 KG
- Enkele customshows bezoeken met scooter
- Scootin



Momenteel mee bezig :


- Schoonmaken van onderdelen
- Voorvork poten laten spuiten.
- Verschillende gewichtsverminderingen toepassen.
- Carterkap vervangen door originele




Tot de volgende update :henko:​
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ziet er goed verzorgd uit allemaal, lekker clean. Originele ideeen qua kappen enzo :D toch moeilijk hede ten dagen.. Ben benieuwd als die af is.
 
heel netjes, ga hem zeker volgens. voorkap vind ik ook heel orgineel, zover ikw eet heb ik er nog vrijwel geen gezien met een voorkant van een SR op een runner:p

verder lijk je wel een chinees man:D haha, al die chinezen doen het motorblok altijd extra controleren en afvinken. dat zie ik bij jou ook op alle moertjes gele stippen.

goed bezig... ga zo door

greets. (pro-page) kapitein speed.
 
Heej steef jonge ;)
project ook maar eens hier online gezet!

runner ziet er netjes uit! , zowel je straathok ;)

Heb je al spuit plannen en lak voor je project? zoniet hoor ik het nog wel keer he ;) haha

Gr. maik
 
mooie straatscooter :)

je blok is netjes!
nja de scooter is nog niet af:) maar gaat echt wel de goeie kant op in mijn ogen!:)

wil volgend jaar wel een keer tegen je vlammen :p

groet jeroen ;)
 
Back
Top