STD v-snaar in malossi overrange poulie???

Aerox1997

aerox ownert
ey

ik heb een overrange pulie gekocht nu moet ik nog een overrange v-snaar halen,maarja dat kan natuurlijk nu niet en morgen wil ik gaan testen,nu heb ik een malossi v-snaar maar dan de normale lengte kan ik daarmee gewoon met me overrange poulie rijden zonder dat ie breekt ofzo.

Advertisement - register to remove this

ja ik kan niet anders he omdat ik nog geen overrange v-snaar heb,en het lijkt me moelijk om nu o fmorgen ee nv-snaar te kopen.

maarja dan kijk ik wel effe of ik std poulie's kan lenen.

Last edited:
kijk het is heel simpel,mijn vraag is gewoon KAN het of kan het niet asl er nisk breekt en hetrijdt gewoon goed oke,maar als jullie zkr weten dat het gaat breken of dat het bagger rijdt ja dan doe ik het niet .

melf #50 said:
:rolleyes:

wil je zo graag tetsten dat je een snaar wilt gebruiken die gewoon niet goed is?

tuurlijk wil het lopen , maar voor geen meter waarschijnlijk ,mja , doe wat je niet laten kan...

wat melf #50 zegt :) wat hierboven staat.

Dan kan het toch.... dus leer effe lezen ofzo.

ik zou niet met een std lengte v-snaar gaan rijden, puur om maar snel te willen testen. als de snaar breekt, wat denk je hoe snel die poulies draaien:rolleyes: god weet, wat er gebeurt als er een stuk snaar tussen knalt. kan niet echt lekker zijn voor je onderdelen.

het hoort gewoon niet zo , ik snap het probleem er niet van om nog ff een weekje te wachten , en wat de snaar betreft die kun je wel online ergens bestellen , dan zorg je ervoor dat de snaar bezorgd word op een adres waar altijd iemand is..

ik zei dat het KAN omdat het wel past (vraag niet hoe) , maar je gaat toch ook niet met een 12 inch band om een 13 inch velg rijden oid ?

als ik zoiets heb dan wacht ik gewoon tot ik alles compleet heb , want verkeerde onderdelen monteren heb je gewoon niks aan, dan weet je nog niks en kun je dus wel testen maar kans dat het niet goed is is groot.

mja , zie maar hoe je het doet ,ik heb je gezegd dat het kan maar absoluut niet verstandig is..

Vraagje nog,
Ik heb sinds kort overrange poulies erin emt een malossi v-snaar die dezelfde maat heeft als een std. Sinds ik het vervangen start hij eigenlijk haast niet meer, terwijl met mijn std poulies en v-snaar wel gewoon startte. Kan dit hier aan liggen?

Back