Std uitlaat zip type 3 met 70cc

larshbn

New Member
Beste
Ben een groentje met scooters maar ik vroeg me af of je met een 70cc en 17,5 carb de standaard uitlaat van een piaggio zip type 3 erop kan laten (vanwege opvallendheid).

Gr
 
Advertisement - register to remove this

Bedankt voor je antwoord. Hoeft ook geen performance te zijn perse anders had ik er wel een terugloop of sito op willen gooien. Maar heb het liever wat onopvallender. Gaat dit dus met een 70 dr of malossi? vriend zei dat ik dan geen airsal moest pakken omdat die te hoogtoerig zijn.
Post automatically merged:

Bedankt voor je antwoord. Hoeft ook geen performance te zijn perse anders had ik er wel een terugloop of sito op willen gooien. Maar heb het liever wat onopvallender. Gaat dit dus met een 70 dr of malossi? vriend zei dat ik dan geen airsal moest pakken omdat die te hoogtoerig zijn.
Was mn bedoeling om m rond de 85 te laten lopen
 
Bedankt voor je antwoord. Hoeft ook geen performance te zijn perse anders had ik er wel een terugloop of sito op willen gooien. Maar heb het liever wat onopvallender. Gaat dit dus met een 70 dr of malossi? vriend zei dat ik dan geen airsal moest pakken omdat die te hoogtoerig zijn.
Post automatically merged:


Was mn bedoeling om m rond de 85 te laten lopen
Klopt inderdaad, airsal is aluminium en zijn hoogtoeriger, daar gaat een standaard uitlaat al helemaal niet lekker op lopen, met een gietijzer cilindertje kan je dit wel doen.
 
Beste
Ben een groentje met scooters maar ik vroeg me af of je met een 70cc en 17,5 carb de standaard uitlaat van een piaggio zip type 3 erop kan laten (vanwege opvallendheid).

Gr
polini, stage 6 en vele andere tuning merken maken uitlaten die veel lijken op origineel maar je prestaties wel ten goede doen. natuurlijk niet te vergelijken met een terugloop uitlaat maar in ieder geval beter dan een originele uitlaat.
 
Met de standaard uitlaat er onder ga je de 85 niet halen . denk eerder de 75.
Mijn Zoon reed eerst ook met Malossi Sport 70 CC met standaard uitlaat , reed 75 , maar ... trok best vlot op .
 
Met de standaard uitlaat er onder ga je de 85 niet halen . denk eerder de 75.
Mijn Zoon reed eerst ook met Malossi Sport 70 CC met standaard uitlaat , reed 75 , maar ... trok best vlot op .
Oh ja dat is prima 70cc gaat wel flink zuipen dan denk ik of kan ik dan beter 50cc houden met sportief uitlaatje? Als ik daarmee ongeveer hetzelfde haal?
 
Oke top wel wat minder opvallend inderdaad hahahah maar denk dat dat misschien wat handiger is ja hoeveel rijdt hij dan denk je?
Heb een type 3 met bromvertanding loopt nu 45 heeft alleen vario eruit uitlaat nog begrensd volgensmij
 
vario eruit lijkt me niet, een varioring zou zeker kunnen haha
Goh is puur als afkorting bedoeld
Post automatically merged:

Ik zou gewoon sito plus eronder zetten heb je ook geen gezeik en dan kun je altijd nog 70cc zetten als je sneller wilt!
Ja klopt man maar sito ziet er ni zo mooi uit op type 3 want is erg lang en steekt dr ook best ver uit heb je bij typhoon ofz niet
 
Last edited:
Back
Top