Beste
Ben een groentje met scooters maar ik vroeg me af of je met een 70cc en 17,5 carb de standaard uitlaat van een piaggio zip type 3 erop kan laten (vanwege opvallendheid).
Bedankt voor je antwoord. Hoeft ook geen performance te zijn perse anders had ik er wel een terugloop of sito op willen gooien. Maar heb het liever wat onopvallender. Gaat dit dus met een 70 dr of malossi? vriend zei dat ik dan geen airsal moest pakken omdat die te hoogtoerig zijn.
Bedankt voor je antwoord. Hoeft ook geen performance te zijn perse anders had ik er wel een terugloop of sito op willen gooien. Maar heb het liever wat onopvallender. Gaat dit dus met een 70 dr of malossi? vriend zei dat ik dan geen airsal moest pakken omdat die te hoogtoerig zijn.
Bedankt voor je antwoord. Hoeft ook geen performance te zijn perse anders had ik er wel een terugloop of sito op willen gooien. Maar heb het liever wat onopvallender. Gaat dit dus met een 70 dr of malossi? vriend zei dat ik dan geen airsal moest pakken omdat die te hoogtoerig zijn.
Klopt inderdaad, airsal is aluminium en zijn hoogtoeriger, daar gaat een standaard uitlaat al helemaal niet lekker op lopen, met een gietijzer cilindertje kan je dit wel doen.
Beste
Ben een groentje met scooters maar ik vroeg me af of je met een 70cc en 17,5 carb de standaard uitlaat van een piaggio zip type 3 erop kan laten (vanwege opvallendheid).
polini, stage 6 en vele andere tuning merken maken uitlaten die veel lijken op origineel maar je prestaties wel ten goede doen. natuurlijk niet te vergelijken met een terugloop uitlaat maar in ieder geval beter dan een originele uitlaat.
Met de standaard uitlaat er onder ga je de 85 niet halen . denk eerder de 75.
Mijn Zoon reed eerst ook met Malossi Sport 70 CC met standaard uitlaat , reed 75 , maar ... trok best vlot op .
Met de standaard uitlaat er onder ga je de 85 niet halen . denk eerder de 75.
Mijn Zoon reed eerst ook met Malossi Sport 70 CC met standaard uitlaat , reed 75 , maar ... trok best vlot op .
Oh ja dat is prima 70cc gaat wel flink zuipen dan denk ik of kan ik dan beter 50cc houden met sportief uitlaatje? Als ik daarmee ongeveer hetzelfde haal?
Als je oa kijkt naar het verbruik , zou ik eerder de 50CC er onder houden , dan een Yasuni R er onder zetten , met de begrenzer er uit , uit de uitlaatmond.
Dat rijd ook best vlot .
Oke top wel wat minder opvallend inderdaad hahahah maar denk dat dat misschien wat handiger is ja hoeveel rijdt hij dan denk je?
Heb een type 3 met bromvertanding loopt nu 45 heeft alleen vario eruit uitlaat nog begrensd volgensmij
Oke top wel wat minder opvallend inderdaad hahahah maar denk dat dat misschien wat handiger is ja hoeveel rijdt hij dan denk je?
Heb een type 3 met bromvertanding loopt nu 45 heeft alleen vario eruit uitlaat nog begrensd volgensmij