std cilinder met 21 mm kan dat ??

Furious-Aerox

Well-Known Member
ik hep een vraag me 70cc is verot :( en ik hep geen geld meer :( :p
nou hep ik nog een std Cilinder liggen en wil natuurlijk wel nog rijden ;)
maar ik hep aleen een 21 mm Dellorto

nou mijn vraag

wat voor sproeier moet er nou in en wat voor drukveer en roletjes en trekveertje enz om hem een beetje goed the laaten rijden

ik hep geen geld duzz kan ok geen andere carb kopen ;)

ik hoop dat iemand mij kan helpen want wil snel weer gaan rijden

grts patrick
 
Advertisement - register to remove this

mijn kameraad heeft een 17.5 op een ori cilinder staan en ik moet zeggen dat da aardig wa koppel geeft ze ik heb al met een paar 70 cc gereden en zo veel verschil was er nu ook weer nie dan zal het bij die 21mm zeker goed gaan
 
Subaru Rox said:
mijn kameraad heeft een 17.5 op een ori cilinder staan en ik moet zeggen dat da aardig wa koppel geeft ze ik heb al met een paar 70 cc gereden en zo veel verschil was er nu ook weer nie dan zal het bij die 21mm zeker goed gaan

dat is natuurlijk een beetje een onzin verhaal...

Afstelling is gewoon testen.
Sproeier denk ik rond de 80 ofzo, 90 lijkt me een beetje groot.
 
Misschien een andere uitlaat dat je wat makkelijker kan afstellen aan gezien die helemaal niet is gemaakt voor een orginele cilinder en als je je scooter een beetje goed wilt later rijden je toeren gaat maken
 
streetpower said:
Misschien een andere uitlaat dat je wat makkelijker kan afstellen aan gezien die helemaal niet is gemaakt voor een orginele cilinder en als je je scooter een beetje goed wilt later rijden je toeren gaat maken

nou het zal best gaan want een maat van me rijd met een std cilinder 21mm en evo uitlaat en vario en rijdt 90 en trekt net zo hard als iemand met een nrx en de rest standaard.
 
Back
Top