Aprillia SR Well-Known Member 29 January 2011 #1 Hallo Even een snel vraagje , wat is de std carburator op een honda X8R-S? Er zit een 17.5 spruitstuk op en een 12mm carburator... Mvg
Hallo Even een snel vraagje , wat is de std carburator op een honda X8R-S? Er zit een 17.5 spruitstuk op en een 12mm carburator... Mvg
melf #50 Well-Known Member 29 January 2011 #2 12mm gewoon , spruitstuk is vaak wel wat groter standaard. Upvote 0 Downvote
Aprillia SR Well-Known Member 29 January 2011 #3 Ah ok , ik dacht misschien dat iemand er een andere carburator had opgezet.. Ik krijg hem namenlijk niet mooi aan het rijden. Upvote 0 Downvote
Ah ok , ik dacht misschien dat iemand er een andere carburator had opgezet.. Ik krijg hem namenlijk niet mooi aan het rijden.
melf #50 Well-Known Member 29 January 2011 #4 je kunt vaak wel zien als het een anders spruitstuk is , dan past de std carburateur ook niet. maar het kan uiteraard zijn dat het helemaal niks te maken heeft met de carburateur natuurlijk. Upvote 0 Downvote
je kunt vaak wel zien als het een anders spruitstuk is , dan past de std carburateur ook niet. maar het kan uiteraard zijn dat het helemaal niks te maken heeft met de carburateur natuurlijk.