Stationar problemen

Deiko4U

New Member
hallo,
Ik ben bezig om een oude aprilia amico weer op te bouwen. Nou ben ik al heel ver en hoeft alleen het blok nog afgesteld te worden. Hij loopt wel maar alleen met de choke open en op hele hoge toeren. en als ik dan gas geeft lijkt het wel of die verzuipt. Als ik de choke dan weer langzaam uitzet valt ie ineens uit. Ik weet niet hoe ik dit verhelp dus heeft een van jullie toevallig een idee??
 
Advertisement - register to remove this

Stationair loopt hij op de stationairsproeier niet op de hoofdsproeier.
Mij lijkt deze te veranderen geen oplossing.

Het lijkt eerder een kwestie van valse lucht.
 
En hoe zorg ik dat er geen valse lucht meer komt? Er zit nu zoon sport luchtfilter op. Moet ik het is met het standaardluchtfilter proberen?
 
En hoe zorg ik dat er geen valse lucht meer komt? Er zit nu zoon sport luchtfilter op. Moet ik het is met het standaardluchtfilter proberen?
sportfilter raad ik af normaal filter filtert goed bijv als het regent en met fijn of los zand word eigenlijk wel altijd goed gefilterd met standaard filter met speed/sportfilter heb je bijna altijd een veel kleiner filter en zuigt hij heel makkelijk zand enzo in en als het regent en het komt erin kan het zijn dat hij niet meer filtert dus soms verstopt wil ik niet zeggen maar dat het hem dichthoud kortom koop gewoon een normaal filter desnoods boor je er een gaatje in (voor het filter anders filtert hij niet) zo krijg je ook meer lucht maar boor niet teveel gaten. ik hoop dat ik je hier een beetje mee heb geholpen.
 
Back
Top