Stationar problemen.

Hallo,

Ik heb het volgende probleem aan mn aprilia sr www

Als ik hem start dan loopt hij erg hoge stationar toerental. Draai ik deze terug aan de cabarateur dan valt hij uit, maar laat ik hem een beetje hoger staan. En ik rij er zon 5 tot 10 km op dan loopt hij gewoon heel rustig stationar. Start ik de scooter weer na zon half uur dan heeft hij op het begin weer hetzelfde dat hoge stationar toerental. En dan rij ik weer een stukje en dat is het weer gewoon. Ik kom er echt niet uit wat dit kan zijn ? Ik d8 aan valse lucht o.i.d maar ik kan niks vinden, spruitstuk,blok zelf en alles is dicht hij lekt ook nergens. De setup is gewoon helemaal standaart. Met een imitatie aliminium cilinder en dan malossi fly clutch en multivar. Zou iemand weten wat dit kan zijn? Ik heb een tijdje een massa probleem gehad deze is er uit maar voor dat probleem had hij precies hetzelfde.

Grtz Gino!
 
Advertisement - register to remove this

Toen ik dat massa probleem had, heb ik die cabarateur helemaal schoon gemaakt, en hoe bedoel je afstel probleem kwa overbrenging? of sproeier's?
bougie is gewoon bruin, en ik heb een witte drukveer en 6.5 of zo iets in die beurt aan rollen. Kan zijn dat ze iets luchter zijn weet niet meer precies.
 
Heb het ook ooit met orginele firefox gehad
En toen lekte de keeringen van de krukas (valse lucht)
Nieuwe erin toen was het goed

Had het toen gevonden met rook
Carb eraf gehaald slang in spruitstuk geduwd
zuiger op hoogste punt BDP
Carterkap en onsteking eraf halen
Dan steek je sigaret op en dan
blaas je gewoon in de slang of op spruitsuk
En dan kijken of er ergens rook uit komt
Waar rook uit komt is er iets lek
 
Er zit nog niet zo lang nieuwe keeringen in en krukas, maar hij heeft dat probleem al vanaf begin gehad, ik doe normaal in en uilaat dichtstoppen, en heb ik zon koppel stuk waar normaal de bougi in komt en dan zet ik de fietsenpomp erop. En dan de blok met zeepsop in smeren overal waar bellen komt lekt hij dan. Maar er valt niks te zien. Ik zal eens kijken naar de keeringen mss is daar iets mis mee. Maar dat denk ik einglijk niet zo.
 
Ik heb gisteren nog een de scooter na gekeken, bougie was een beetje aan de donker bruine kant, ik had 76 er in zitten heb er nu 72 in gedraaid. Nu is die weer lichtbruin. Maar het blijft gewoon hetzelfde met het stationar.
 
Ik heb de scooter 2de hands gekocht, hij heeft er al vanaf begin problemen mee gehad, maar toen is me dat niet opgevallen. Maar toen ik er meer problemen mee gekregen.Met dat massa probleem, begin je toch op meer dingen te letten. Met dat massa probleem ben ik ook gaan zoeken wat het kon zijn. Nieuwe spanningsregelaar zit er in. Alles schoon gemaakt, nageken op lekage, keeringen, enz. Maar het bleef gewoon. Toen het massa probleem was opgelost. bleef dat stationar probleem er gewoon in zitten. En heb het tot nu toe er ook nog niet uit gekregen...:(
 
Back
Top