stationair schroef doet vaag?

Imperium

Well-Known Member
als ik mn lucht afstel en ie dus heel hoog in zn toeren gaat, en em wil bijstellen met mn stat schroef draai ik em dus uit maar het heeft zogoed als geen effect.. ik draai em er zowat uit en nog gilt mn scoot het uit en mn achterwiel draait rond als een malle.. weet iemand waarom mn stationair schroef niet werkt?

tis een DO 17.5

bvd
 
Advertisement - register to remove this

Uitlaat => Gianelli NRX
Carburateur => 17.5mm Dell'Ortho
Luchtfilter => Malossi Powerfilter E15
Vario => Malossi Multivar
Koppeling => Malossi Fly Clutch
Membraan => Carbon klepjes
Primaire Vertanding => 13-48
Halfpoulie => Polini Airspeed
V-snaar => Malossi Kevlar
Ontsteking => CDI
Lagers => C3
 
dan zal ik het even voor je quoten..

godsamme ik heb van alles geprobeerd,

ik heb sinds een tijdje een 17,5 DO carb, sinds ik die heb moet ik gigantisch hoog in mijn sproeier.. met mijn setup@perso met sproeier 122 en nog rijd ie bagger want hij houd in.. en heel soms bwoaaaap met sproeier 80 tot en met114 constant bwoaaaaaap bij de 40-60 km/h heb nu mn origi 12mm carb erop gezet maar alsnog bwoaaaaap met welke sproeiers ik probeer.. ik heb mijn membraan pakking vervangen wat daar zat een scheurtje in, maar dat mocht ook niet baten. als ik mn hand voor mn uithaal hou valt ie uit, dus ook geen valse lucht denk ik... en het rare is mijn stationair schroef reageerd ook zogoed als niet.. hebben mensen enig idee wat ik kan doen om dit te verhelpen want dit is zo niet leuk meer..
hij heeft een hele tijd goed gelopen op sproeier 102 welke ook al veel te hoog is... maar sinds ik carbon membraan plaatjes heb doet ie zo vaag.. en nee ze zitten niet verkeerd om dat had ik ervoor namelijk toen startte ie helemaal niet.

oh enne met 122 waar ik nu probeer mee te rijden is mn bougie zwart en toch bwoaaped ie..

ik gebruik ook mijn 12mm carb bochtje op mn 17,5mm anders past het niet. bij die 17,5 zit een recht stukje zonder bochtje..
 
kan je ook zien dat ie lek is zonder dat je je hele cil eraf beunt? das namelijk teringwerk en dat heb ik nog nooit gedaan.. maar zodra ik ergens aan kan zien dat ie lek is moet ik wel maar als ik dat kan besparen..
 
Back
Top