stationair probleem

Status
Not open for further replies.
ik zal eerst mijn verhaal doen:
Vanmorgen was ik van plan met maat van me te gaan vlammen, ik ging dus maar naar zijn huis, 1x kicken en vroooem...dus, here we go:
ik reed vanmiddag op mijn area en een maat van mij op ze sr, naar een plek om te vlammen. Het ging allemaal lekker en temp. bleef oké etc.. nouja, toen kwam een vriend van ons in ze auto, dus gingen we half uurtje pauze nemen beetje kletsen enzo, en ik kick me scooter aan, 2x kicken.. vroemm en viel toen plotseling stationair uit ik dacht dat het kwam omdat ie nog koud was dus liet hem even staan, maar maat van me ze sr deed vaag :strange: dus gingen we even kijken ernaar, toen die van hem het deed( 5minuten later ) wou ik mijn area weer aankicken, maar ging niet meer aan. Alles geprobeerd, hand voor luchtfiltergat etc.. maar het mocht niet baten. Toen maar stationairschroef omhoog gedraait, toen deed ie het weer, maar als ik onder de 6k RPM draai valt ie uit met een verzuip geluid. Ik vindt het nogal vaag omdat het "opeens"gebeurde. Ik heb al benzine ververst met nieuwe schone olie( 1:35) maar het wil nog niet. Ontsteking al opnieuw gedaan, óók niet, maar als ik eenmaal rij 15km/h dan gaat ie wel gelijk goed.. alleen als ik stationair ga rijden dan valt ie uit met verzuip geluid. Waar kan dit aan liggen?

Greetz!! Anne-Boi

Setup:
Hebo manston rep.
yasuni c20
stage6 28 d-slide
selettra rotor
vl14 membraan
twinair + 2 doeken ivm teveel lucht

als het lastig is uit te leggen: pm me je msn maar.
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt iest van valse lucht, maar dit hoort niet hier Anne :)

En die doeken style bij je lucht filter 8P beter stel je het zooitje gewoon goed af
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top