Stationair aerox

Ik krijg mijn aerox niet stationair afgesteld. Ik hem warm gereden en dan als ik hem wil afstellen valt tie hoe dan ook uit het is 17,5 mm dellorto zou het aan de std gasnaald liggen dat ik een andere gasnaald moet hebben.
 
Advertisement - register to remove this

wat voor luchtfilter heb je? en is ie soms niet nat van brandtof?? wat voor cillinder en uitlaat heb je?
heb je het carburateur schoongemaakt? membraan is goed? geen valse lucht?
 
Kan meerdere redenen hebben, of een te arm mengel op te lopen. Of misschien een verstopping / vervuiling in de sproeier of sproeier kanaal..

Ook als je ergens valse lucht hebt (zoals bij een defect spruitstuk of pakking) kan het lastiger worden om de stationair af gesteld te krijgen..

Vaak is de carburateur dan het probleem. Misschien een idee om het ding even goed schoon te maken..
 
Kan meerdere redenen hebben, of een te arm mengel op te lopen. Of misschien een verstopping / vervuiling in de sproeier of sproeier kanaal..

Ook als je ergens valse lucht hebt (zoals bij een defect spruitstuk of pakking) kan het lastiger worden om de stationair af gesteld te krijgen..

Vaak is de carburateur dan het probleem. Misschien een idee om het ding even goed schoon te maken..
De carburateur is gloednieuw

wat voor luchtfilter heb je? en is ie soms niet nat van brandtof?? wat voor cillinder en uitlaat heb je?
heb je het carburateur schoongemaakt? membraan is goed? geen valse lucht?
Een std aerox luchtfilter zonder begrenzer en een dr70 cc met een malossi flip terugloper. De carburateur is 17,5 mm en is echt gloednieuw net 2 weken oud. Membraan en spruitstuk zijn vervangen met pakkingen erbij
 
Back
Top