Bassievrucht
Active Member
Ik heb een kymco agility 50 met 80cc.
Nu heb ik het volgende probleem;
Ik kan hem heel slecht starten in de ochtend, net alsof de hele carburateur weer vol moet lopen, maar ik heb de vlotterbak in de ochtend er een keer afgehaald en er zat gewoon benzine in.
Als ik hem dan start na 2 minuten doorstarten dan komt die gewoon goed vooruit, geen problemen ermee.
Uiteindelijk word die warm en gaat die stotteren en loopt die gewoon veel te rijk. Als je remt voor een stoplicht ofzo dan valt die uit en moet die even 2 minuten afkoelen en dan start die daarna direct weer.
Dus ik denk, hij zal wel gewoon te rijk lopen met sproeier 84, dit is gewoon een "officiele sproeier" die je kan kopen voor dit soort carburateur (keihin)
Nu heb ik een hele hoop polini sproeiers liggen dus ik dacht ik draai er wel even sproeier 82 van polini in, zelfde schroefdraad en schroefdraad maat.
Vervolgens start ik hem, ok loopt goed stationair, stuk beter.
Vervolgens ga ik rijden om te testen maar stottert die nog erger dan eerst, dus nu mijn vraag, is polini 82 rijker dan bijvoorbeeld keihin 82?
En weet iemand waarom die in de ochtend zo ontiegelijk slecht zou kunnen starten?
Nu heb ik het volgende probleem;
Ik kan hem heel slecht starten in de ochtend, net alsof de hele carburateur weer vol moet lopen, maar ik heb de vlotterbak in de ochtend er een keer afgehaald en er zat gewoon benzine in.
Als ik hem dan start na 2 minuten doorstarten dan komt die gewoon goed vooruit, geen problemen ermee.
Uiteindelijk word die warm en gaat die stotteren en loopt die gewoon veel te rijk. Als je remt voor een stoplicht ofzo dan valt die uit en moet die even 2 minuten afkoelen en dan start die daarna direct weer.
Dus ik denk, hij zal wel gewoon te rijk lopen met sproeier 84, dit is gewoon een "officiele sproeier" die je kan kopen voor dit soort carburateur (keihin)
Nu heb ik een hele hoop polini sproeiers liggen dus ik dacht ik draai er wel even sproeier 82 van polini in, zelfde schroefdraad en schroefdraad maat.
Vervolgens start ik hem, ok loopt goed stationair, stuk beter.
Vervolgens ga ik rijden om te testen maar stottert die nog erger dan eerst, dus nu mijn vraag, is polini 82 rijker dan bijvoorbeeld keihin 82?
En weet iemand waarom die in de ochtend zo ontiegelijk slecht zou kunnen starten?