Startmotor peugeot horizontaal

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ben op dit moment bezig om de startmotor op me peugeot horizontaal blok te schroeven.
Ik loop alleen tegen 2 problemen.

1. Ik weet van peugeot vertikaal dat de groene massa kabel onder 1 van de boutjes moet waarmee de startmotor aan het carter zit gemonteerd.
Aangezien het een vrij lange massa kabel is wil ik hem dus wel op het juiste oog van de startmotor monteren

Vooraan lijkt die erg dicht bij de middenstandaard te komen, geen idee of dit wel zo hoort. Aan de anderkant kan ook alleen lijk ik vrij veel massa kabel lengte over te houden..

Kan iemand mij vertellen waar die groene kabel aan moet, en of dat je er eventueel iets van een foto hebt of kan maken.


2. Ik vraag mij ook af hoe de aansluit kabel kom te lopen.. Zit er op het blok punten waar ik de kabel mee vast kan zetten?

De vraag slaat op de volgende scooters.

Ludix, jetforce, vivacity 3, kisbee 2t, citystar, en hoofd zakelijk voor de speedfight 3.
 
Advertisement - register to remove this

Zit wel gewoon aan het boutje van de startmotor vast, is inderdaad wel erg dicht bij de bok.
87CF69B5-B202-487F-AE5B-71F7169445B0.jpeg4758A408-90F2-4D2F-98D0-E12DD71446E8.jpeg

Is een beetje vies maar ik hoop dat je er iets aan hebt, blok is van een ludix btw
 
Ja zie het, volgens mij is het toch de voorzijde.

Hoe loopt de kabel zelf precies omhoog? Dat ding met die zwarte isolatie erom heen?
 
Heb je misschien ook een foto van achter het carter (dus er tussen in.) zodat je die kabel ook aan de boven zijde kan zien.

Wel al vast bedankt voor de informatie die ik heb gezien.

IMG_20210926_182612.jpg


Heb alleen nog geen idee hoe verder de kabel naar toe gaat voorbij dat clipje.


IMG_20210926_182700.jpg
 
Last edited:
Back
Top