startmoter aerox ???? :( :( :(

marcelheijden

Well-Known Member
:( :( :( Mijn startmoter van me scooter doet vet vaag,
als ik met de electrische start wil starten hoor je hem
heel langzaam bewegen maar hij start niet, en soms
gaat hij opeens weer heel snel, maar dan start hij nog
steeds niet, de accu is helemaal goed want die is net
nieuw hij is wel opgeladen en nu doet hij het helemaal niet
meer, als je de startknop indruk hoor je wel een tik:( maar
hij doet voor de rest niks

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Achter je vario zit zo'n ronde schijf, waar zo'n groot tandwiel op klem geloof ik. Die grote schijf moet je vervangen, kosten ongeveer 30 piek ofzo, dan zal het denk ik wel over zijn.

In die ronde schijf zitten namelijk kogekltjes en veertjes, en die zijn dan gewoon een beetje uitgelubberd. :)

Originally posted by Apriliaracer
Achter je vario zit zo'n ronde schijf, waar zo'n groot tandwiel op klem geloof ik. Die grote schijf moet je vervangen, kosten ongeveer 30 piek ofzo, dan zal het denk ik wel over zijn.

In die ronde schijf zitten namelijk kogekltjes en veertjes, en die zijn dan gewoon een beetje uitgelubberd. :)

Dat is een kloteding ja. Ooit geprobeerd dat ding terug te plaatsen

Elke keer valt zo'n "cilindervormig kogeltje" eruit of ook zo'n microscopisch klein rotveertje :|

Originally posted by SRally

Dat is een kloteding ja. Ooit geprobeerd dat ding terug te plaatsen

Elke keer valt zo'n "cilindervormig kogeltje" eruit of ook zo'n microscopisch klein rotveertje :|

Tip voor de volgende keer....gewoon die 'cilindervormige kogeltjes' ff 'vastplakken' doormiddel van wat lager vet....vallen ze er ook niet elke keer uit wanneer je die 'schijf' er op probeert te draaien....

Originally posted by MaRossi

Tip voor de volgende keer....gewoon die 'cilindervormige kogeltjes' ff 'vastplakken' doormiddel van wat lager vet....vallen ze er ook niet elke keer uit wanneer je die 'schijf' er op probeert te draaien....

Die methode had ik zelf ook al uitgedokterd ja :)

Werkt idd prima idd.

Back