Startkoppeling neos

Choempie

Well-Known Member
Heb nu eindelijk mn neos een beetje aan de praat gekregen maar het wiel draait niet echt. Zag wel dat ik te kleine sproeier had al maar heb een grotere besteld. Maar zou het kunnen komen dat het wiel niet draait omdat ik ooit de start koppeling eruit heb gehaald en die veertjes en tonnetjes eruit heb gelaten? Ik dacht dat het alleen was voor de elektrische start??
 
Advertisement - register to remove this

Maar zou het kunnen komen dat het wiel niet draait omdat ik ooit de start koppeling eruit heb gehaald en die veertjes en tonnetjes eruit heb gelaten? Ik dacht dat het alleen was voor de elektrische start??


Je geeft zelf het antwoord al. Vreemd dat je zoveel problemen met scooter hebt. Van het ene topic naar het andere. Lijkt wel of het een gedeelte van je leven is geworden.

Hoe bedoel je het wiel draait niet echt?? Is die geblokkeerd of zo? En welk wiel (neem aan het achterwiel?)
 
Maar zou het kunnen komen dat het wiel niet draait omdat ik ooit de start koppeling eruit heb gehaald en die veertjes en tonnetjes eruit heb gelaten? Ik dacht dat het alleen was voor de elektrische start??


Je geeft zelf het antwoord al. Vreemd dat je zoveel problemen met scooter hebt. Van het ene topic naar het andere. Lijkt wel of het een gedeelte van je leven is geworden.

Hoe bedoel je het wiel draait niet echt?? Is die geblokkeerd of zo? En welk wiel (neem aan het achterwiel?)
Ik bedoel eigenlijk dat als ik gas geef, hij wel op toeren komt, maar sat het achterwiel dan niet draait. Of in iedergeval, niet snel genoeg
 
Moet je de koppeling eens goed na kijken. Waarschijnlijk komt het vermogen dat de motor levert niet over naar het achterwiel..

Koppeling verbind deze met de achteras.
 
Back
Top