??? Starterkrans?

NeoS62

komt goed >>>
HeeeuuJ

Zeg ik heb het volgende probleem.....
Heb laatst mijn neos uit elkaar gehad de variozijde dan. Maar bij het monteren moet er iets fout zijn gegaan want, naar veel te lang zoeken kwam ik er8ter dat de starter krans constand met de
motor meedraait. Dit waarschijnlijk met die plaat die ervoor zit te maken heeft. Of dat ik misschien een bepaalde ring vergetenben? Want als ik de variomoer aan draai trekt de door de strarter krans en de startkoppeling zeg maar de hele krukas vast...


Ik hoop dat iemand mij hier mee kan hebben og misschien hezelfde probleem heeft? of gehad?

greetz robert
 
Advertisement - register to remove this

Als je krans (met die tanden) meedraait zou je startmotor ook mee moeten draaien... Het kan zijn dat je de opvulbus van ongeveer een centimeter lang vergeten bent, deze moet direct op de krukas en tussen dat andere deel (zwarte kunsstof rand met die 3 busjes..).
 
Als je die lange eerste ring niet plaatst dan rijd je scooter echt voor geen ene meter...

Maar je moet idd iets zwaardere rollen gebruiken, +0,5gr. ongeveerals je die krans eruithaalt.
En je kunt je startmotor dan ook verwijderen maar daar zie ik het nut niet van in, moet je ws je massa ook weer ergens anders aanpluggen etc gezeik:p
 
Back
Top