Starter kapot

JoepLang

Member
Hallo allemaal,
Ik was een vario aan her installeren. Nu had ik alles goed geïnstalleerd (dacht ik) probeerde ik hem weer te starten hoorde ik een raar geluid. En toen zag ik dat met starter los was/nog op de starter krans zat. Is dit makkelijk te maken, wat is hier de oplossing voor?
Post automatically merged:

Ik heb het er hier weer even opgezet, heb het idee dat die nog wel kan werken? Maar niet zeker
 

Attachments

  • 9F319F4B-C08B-4850-A57A-98729257BB86.jpeg
    9F319F4B-C08B-4850-A57A-98729257BB86.jpeg
    144 KB · Views: 13
  • image.jpg
    image.jpg
    240.7 KB · Views: 11
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zolang het ronsel ligt in en uit gaat , en vanzelf weer terug gaat is die oke . Heb je hem gestart zonder carterdeksel ? Want hij wordt gelagert aan een kant in het deksel. Anders slaat hij schuin en zit klem , of schiet ertussen uit.
 
Ja heb die stommen fout gemaakt, dacht dat alles wel vast zal zitten dmv van schroeven. Alles er terug opgezet (incl. deksel :rolleyes:) en hij deed t gewoon weer! Bedankt!
Post automatically merged:

Nog een vraag, de koppel (het achterste kapje) heb ik weer vast gemaakt met een boor/schroevendraaier. Ben vergeten hem met de koppelsleutel extra vast te draaien, is dit erg?
 
Last edited:
*deze foto is niet van mij
Skutr_variator.jpg

Rechter gedeelte
 
Last edited:
de koppelingsbel bedoel je , ronde ding met gaten ? Ja daar staat in principe ook een aanhaal moment voor . Maar ik gellof dat de meerderheid hier het met een slagsleutel doet.
 
Back
Top