Starten peogeot speedfight 2 lc

Devin0313

New Member
Beste mensen.
Ik heb een nieuwe carter krukas en zuiger in mijn scooter laten zetten vandaag opgehaald.
Nu dacht ik even lekker te gaan rijden is het geval dat als ik gas geef de scooter steeds stottert en niet op gang kom.
Als ik boven de 30 a 40 zit gaat het goed.
Nu wil ik vanmiddag de scooter starten en start die niet meer ik dacht ik zet de scooter even in de schuur met de kachel aan.
Uur later weer gaan kijken na een paar keer kicken sloeg die weer aan . Niet elektrisch maar wel met de kick .
Dus ik dacht mooi laat ik even stukje gaan rijden .
Scooter snel naar buiten gezet en scooter sloeg paar keer af weer opnieuw gekickt en sloeg weer aan . Ik wou wegrijden en toen sputterde die en kwam niet op toeren .
En sloeg vervolgens af nu kan ik hem helemaal niet meer starten iemand het idee wat het probleem is ? ( massa kabel is al gemonteerd) .
 
Advertisement - register to remove this

Stotteren moet dus ergens valse lucht het blokje binnen komen door niet de gang bare wegen.. Het ook ook net zo goed een slechte ontsteking zijn..

Maar goed ik lees, dat je dit hebt `LATEN ZETTEN` Heb je er geen garantie er meer erop dan? Zou persoonlijk gewoon er terug ermee gaan.
 
Back
Top