Start niet na uit elkaar halen carburateur

Janvh06

New Member
Ik heb afgelopen week een grotere sproeier op mn Turbho RL-50 4t 70cc gezet, eerste sproeier 80 toen 86. Hierna startte hij njet meer dus heb ik de originele sproeier er opgezet. Nu start hij nig steefs niet. Ook heb ik de bougie al vervangen. Er komt wel benzine uit de benzineslang als ik kick. Iemand een idee waar het probleem zit?
 
Advertisement - register to remove this


Vage bende.
 

Vage bende.
Hahaha ja snap er geen reet meer van
 
Maare heb je je.luchtschroef en alles ook exact even veel slagen ingedraaid als toen je het uit elkaar haalde? Want dat is vaak het verschil.tussen wel en niet starten
 
Vind 4takt problemen best ingewikkeld als je dan dingen door elkaar doet.

Mijn advies is verander nooit teveel dingen in 1 keer. Maar maak het stapje eerst af en dan kijk je verder.

Als ik de sproeier uit mijn gy6 blok haal dan start die gewoon weer normaal.. Vaak moet je dan even wat langer doorstarten zodat de benzine in het bakje weer kan komen.

En probeer altijd het liefst zo veel mogelijk van het membraan af te blijven wat boven in de carb zit. Als dat niet goed afsluit heb je ook snel pech.
 
Het kwam bij mij een beetje anders over. Aangezien je mij quote en niet de Topic starter die de vraag stelde en waar het om draait.

Maar zie dat je de quote net hebt weg gehaald.
 
Quote betekend dat je op die gene reactie wilt reageren.. Dus heb je mij als verkeerde een quote gebruikt.. En dan is het niet raar dat het mij bij anders over komt.
Post automatically merged:

ja het is al goed.
 
Back
Top