Hij zal wel starten. Er wordt gewoon een onderdruk opgebouwd waardoor mengsel wordt aangezogen, en dit zal ook gewoon gecomprimeerd en ontbrand worden. Het zal alleen voor geen meter lopen. Geen power, en een hoop kabaal
ik had het met een Yamaha DT schakel brommer die deed het niet toen ik hem kocht en dat lag er toen aan dat de zuiger verkeerd om zat.
er zit altijd een pijltje op de zuiger die altijd naar de uitlaat kant moet wijzen.
je kan het ook zien aan je cillinder hemd. die word onderbroken bij je spoelers.
ook aan de membraam kant. en in de zuiger zit ook zo'n onderbreking zal maar zeggen.
de scooter doet het hoogst waarschijnlijk niet idd
Edit: @ Cipher waarom hoop kabaal, waarom zou hij meer als normaal maken.
en hij "blokeerd" een groot deel van het inlaat traject omdat je zuiger gewoon voor je cillinder hemd komt.
mijn voormalige Yamaha DT deed het iig niet met de zuiger verkeerd om.
ik heb dit en keer met en neo's gehad zou hem effe afstellen voor ene vriend bleef maar kloten ding liep steeds beter maar in begin steeds traag na en tijd toch cilinder der af en zat de zuiger ook verkeerd ik verbaasde me dat dat ding nog zo 'goed' liep, uitlaat poort was hellemaal vierkant geworden...
bleh,dat was al allemaal naar de zak toen ik um kocht,en voor wat wij geruild hebben mocht er nog meer naar de zak zijn,dus toch goeie deal gemaakt denks noh??? :L:L:L
Ik heb gewoon een tijdje gereden met zuiger verkeerd om @ Gilardoni 50cc.. reed gewoon maar natuurlijk niet op zn max.. zuigerveren hadden vanzelf mn uitlaat poort bewerkt ^_^