AnnoniemAerox

New Member
Dag allemaal! Ik heb voor het eerst een scooter en heb hier dus ook geen ervaringen mee, dus hoop ik dat jullie mij op weg kunnen helpen :)

Ik heb een yamaha aerox. De standaard zit (wanneer deze is ingeklapt) direct onder de kickstarter! Dit maakt het bijna onmogelijk om de scooter op de standaard te zetten.

Ik draag expres daarom speciale schoenen die heel dun zijn als ik met de scooter op stap ga, anders kan ik er met mijn tenen niet tussen komen (dit is al amper te doen). Ik krijg daardoor dus de scooter amper op de standaard en ik vind dat heel vervelend. (ook kan ik dus de kickstarter alleen gebruiken wanneer de scooter niet op de standaard staat. Echter gebruik ik de automatische starter dus dat is geen ramp).

Is dit iets wat normaal is? Is dit aanpasbaar zodat ik wel normale schoenen kan dragen op de scooter? Ik erger me er elke keer geel en groen aan..

Bedankt voor het meedenken!
 
Advertisement - register to remove this

Apart, heb je misschien een foto?

En is het een zijstandaard of een middenbok?
 
Neem aan dat het om een 2ehandse scooter gaat, en dat de vorige eigenaar die zij standaard er zelf erop gebeunt heeft.. Waarschijnlijk op een niet officiele plek gemonteerd.. Dan zit er niks anders op om dat ding eraf te halen en op de juiste plek te monteren..
Gaat dit niet, omdat de standaard verbogen is, dan zit er niks anders op dan een nieuwe zijstandaard aan te schaffen en deze als nog op de juiste plek te monteren..
 
Back
Top