Standaard maat gasnaal Aerox '03

Sukke

Well-Known Member
Hoi allemaal,

Ik ben bezig met het afvoeren van mijn scooter en aangezien ik mijn scoot weer helemaal standaard wil hebben moet ik dus ook de std. carb monteren. Bij het bekijken van mij originele carb blijkt het dat er geen gasnaald meer in zit. Hele tijd geleden weggedaan omdat hij krom was. De 17,5mm carb die er nu onder zit is helaas al niet meer aanwezig dus gasnaald uitwisselen kan ook niet.

Nu is mijn vraag, heeft iemand enig idee welke maat de standaad gasnaald heeft op een Aerox uit '03 met dellórto carburateur?

Halve internet al afgezocht maar niks kunnen vinden. Easyparts weet het zelfs niet omdat Yamaha er geen maten bij geeft. In de exploded-views staat ook niks over maten. Ik heb op carb.onderdelen websites gekeken en kwam a21 tegen, maar ik heb geen idee of dat originele vervangingsonderdelen zijn.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten!
 
Advertisement - register to remove this

Juist, daar was ik al achter. Jammergenoeg kosten die 16 euro plus +-6 euro verzendkosten. Van bccp krijg ik geen antwoord helaas. Maja, thanks anyway.
 
Ik denk niet dat het ergens anders los goedkoper ging worden.. Dell orto onderdelen zijn niet de goedkoopste.. Als je iets los voor de carburateur moet kopen..
 
Back
Top