This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stalker, dringend advies ed nodig.

Status
Not open for further replies.

pimS

Dajumn!
Hee jongens

Ja het zo veelste topic hier over, ik heb er al ff over zitten twijfelen om een topic aan te maken, maar ik vind dat t nu toch echt hoog nodig is.

T gaat om een vriendin van me, sinds een aantal weken wordt ze lastig gevallen door een vent van iets van 35, het begon met smsjes ed. ze werd toegevoegd op msn, maar ze kon hem niet verwijderen want hij gebruikt 1 of ander programma.

Naja, de context van de berichtjes enz kunnen jullie wel raden, voornamelijk sex gericht. Ze heb tot nu toe honderden misschien wel meer als duizend smsjes van die vent gehad en op msn blijft hij ook lullen.

Nou gaat het van kwaad tot erger, ze ging laatst met wat vrienden van mij uit in de matrix.
Kwam die vent daar ook opdagen, hij draaide de hele avond wat om d'r, en rond 4 uur kwam die naar d'r toe en wou hij dr meenemen om te praten, toen heeft een maat van me hem besprongen. En bijna gewurgd maar hij werd eraf getrokken door de uitsmijters, waarop die vent gewoon wegliep.

Nu kwam het vandaag tot nog een confrontatie, hij kwam op dr werk opdagen, d'r collega's waren al weg. Hij heeft er toen gedwongen en met hem uit eten te gaan, had d'r telefoon afgepakt etc.

Nu dus mijn vraag aan jullie: heeft er iemand nuttig advies, het is geen normale stalker, hij wordt steeds linker, komt veel te dichtbij.
De politie kan niks doen zeggen ze, maar dit is naar mijn idee echt een geval: vroeg of laat gaat t mis.

Alvast bedankt, Pim

Lijkt me fucking duidelijk dat jullie als kameraden van haar even een hartig woordje met die zieke gast moeten spreken :X

Wat een bullshit dat de politie zegt dat ze er niks aan kunnen doen, hij valt haar lastig.

Hoe is die gast aan haar nummer en msn adres gekomen?

Wow das bizar!

Eerste wat ik me dan afvraag.. hoe weet hij zoveel van haar?
Aangifte gedaan? Als hij haar telefoon heeft gestolen mag de politie hem toch oppakken? Zou dan tot confrontatie overgaan (etentje) en de politie achter de hand houden?

subtiel

Hoezo de politie kan niks doen, je hebt een nummer + smsje.
Het nummer is vast te achterhalen door de politie op welke naam het nummer staat gerigistreerd is.

Het lijkt me dat dit gewoon dreigementen zijn..

minder subtiel
(6) opzoeken .. de rest kan jezelf invullen.

tacktisch

Mee uiteten laten nemen is een van te voren afgesproken restaurant en politie / knokploeg inschakellen..
je gebruikt haar dan als lokaas, moet ze wel willen maar is vast efficient.

Hem in mekaar rossen heeft niet het gewenste effect denk ik, kan-ie alleen maar extremer van worden. Dat de politie niks kan doen is bullshit, ff stennis schoppen op 't bureau en dan gaan ze echt wel ff praten met die knakker.

Wow das bizar!

Eerste wat ik me dan afvraag.. hoe weet hij zoveel van haar?
Aangifte gedaan? Als hij haar telefoon heeft gestolen mag de politie hem toch oppakken? Zou dan tot confrontatie overgaan (etentje) en de politie achter de hand houden?

Ze werkt via een uitzendbureau kwam hem toen tegen op een beurs waar ze voor d'r werk was, ze had zich netjes voorgesteld ed.

D'r gegevens heeftie volgens mij van hyves (mail) en via d'r msn profiel d'r nummer denk ik.

Ze had dus te veel gegevens van zichzelf online, maar dit verwacht je niet.

In elkaar rossen ligt voor de hand, maar die vriend van me had m al goed te pakken, hij was helemaal paars. En ik weet 100% zeker dat hij er niet voor terug deinst om daarna vrolijk verder te gaan.

Zoals meerdere zeggen al zeggen proberen die vent goed te pakken nemen met aantal vrienden net zolang dat hij ermee stopt..

En anders; SF.nl boxing team8)

Kerel paar keer GOED aftuigen

Edit; zie nu dat hij er niet voor terug deinst, misschien pootje breken ben je er igg een paar weken van af.
Maar dan zul je zien dat die ezel ermee naar de politie gaat en zijn jullie de lul..

lijkt me sterk dat de politie hier niks aan kan doen!
Dit is best een serieuze qwestie, die gast is sowieso niet helemaal wijs :X

Bijkomend nadeel is dat die gast nog is groot is ook.

Dus 1.90+ en breedbreed.

Kweet nog niet hoe ze precies aangfite doet steeds( de manier van overbrengen ed.)

Probeer ook wat foto's en info over die gast te regelen. Wellicht dat een foto van iemand van 1.90m á 120kg de politie doet inzien dat het weldegelijk een kwalijke zaak is.

Ik zou voor de laatste gaan en me verstand op nul zetten... Als iemand zo erg stalkt/bedreigd etc. zou ik echt een leuk team paraat hebben. Zorg dat je te weten komt waar hij woont als dat mogelijk is. (Paar goeie hengsten en je bent vrij om zijn portomenee (lees: Legitimatie) te pakken).
Dan natuurlijk maar hopen dat hij hem bij zich heeft...

En ik denk dat zo'n gozer na een paar keer goed tegen de vlakte getrapt te zijn, dat er toch wel een belletje gaat rinkelen...

Nieuw nummer en nieuw emailadres?

Dat van 'hij gebruikt een of ander programma' is natuurlijk ook onzin
Zij kan hem gewoon blokken en verwijderen..

Een zeer serieuze zaak dit zie ik. Als de politie niks doet moet je zelf gewoon met een paar man het mannetje uithangen. Voor die dame zal het wel even een rotte periode zijn maar denk dat ze ff moet doorbijten. Kom erachter waar die woont en val gewoon met een paar man bij hem binnen en bedreig hem. Zou hem gewoon de wacht aanzeggen, hem snachts thuis bellen snachts aanbellen en hem bedreigen. Zorg wel dat je anoniem blijft dan kan hij jou niks maken... Succes!

Status
Not open for further replies.