STAKEN op het binnenhof in Den Haag.

ukiepucki

Draakipower
We moeten met zijn allen gaan staken op het binnehof, en haar uitleggen dat dat echt niet kan, zelf een scooter zo van de dealer word nu vernietigt!!!!

Mensen dit kan niet langer, we moeten iets organiseren.

Ergens midden oktober, (we moeten dit eigelijk met de scootin organiseren) moeten we met duizenden scooters naar Den Haag gaan en dan nog een pertieti of zoiets aan haar geven. Laat je eiren en je brandbommen maar thuis, want dat deden die studenten ook, en dat is ook niet gelukt.

Ik hoop dat julli dit ook een goed idee vinden!

We moeten het binnehof volgooien met scooters!!!

Als we dit niet doen word het alleen maar erger!!!
 
Advertisement - register to remove this

mooi weet ik eindelijk eens hoeveel vermogen ik heb
smile.gif
 
Op die manier wordt mijn scooter ook vernietigd, gaat 60 standaard en als ie maar 45 mag, dan gaat ie in de pers. Nou dacht het niet dus! Moet er ook maar gelijk wat over de benzineprijs worden gezegd!
 
ah nee iedereen schijt hem door die regel voor de wouten...

Als jouw scooter 60 gaat is er nix aan de hand kerel. Op de rollerbank meten ze dan te weinig voor een boete.

Kankerwouten.

Het gaat ook pas over 2 jaar in geloof ik, dus boeiend.

SvR
 
ok, ik heb ook met wat vrienden gesproken en die zijn er allemaal erg enthousiast over...

Gaan we dit nou gewoon landelijk opzetten ?

Ik vind dat we het zeker moeten doen
FF een datum prikken, een tijd, en dan naar het binnenhof met alle scooters, handtekeningenactie terplekke houden, brief aan netelenbos....lijkt me wel wat
 
wij kunnen dit alleen niet regelen , dat zou eigenlijk een scootin moeten doen , en dan smane met scootlife (das toch ook een scooterblad he?) die kunnen mensen daar echt tot aansporen en een tijd bepalen !
 
ik gaat ook wel mee op me gare scootie..
smile.gif

noem maar een datum, ik ga wel mee, lijkt me ook wel gaaf om zoveel scooterliefhebbers tegen te komen, en dan niet stoer doen over je scooter, maar gezamelijk staken tegen al die onzin...
een auto kan 220 ofzo, en een auto zetten ze toch niet zomaar op de rollerbank om te kijken hoe hard je KAN.
Als ze dat zouden doen dan zouden er alleen nog maar gare kevers rijden, die max 120 gaan ofzo.........
 
Back
Top