Stage6 Zuiger in Corsa

ReMuS 1988

Enschede ! ! !
ik heb een nieuwe zuiger nodig voor in mijn polini corsa
bij de dealer kunnen ze alleen 47,6mm zuigers geven van malossi maar die zijn meteen tegen de 80 euro.. nou zag ik op euroscooters de zuigers + overmaat zuigers voor de stage6 70cc cilinders staan.
kan dit ook gewoon in mijn corsa ? corsa heeft 2zuigerveren, ik weet niet wat de stage6 heeft.

als dit kan zou dit heel mooi zijn want die van stage6 zijn 30 euro stuk en dat is wel wat goedkoper dan meteen de 'grote' bekende zuigers uit de team en speed

Grtz,, ReMuS

ps.. dan graag ook iemand die toevallig het verschil weet tussen een stage6 pro en een stage6 racing zuiger, want die staan ook met verschillen artikelnummers in het rijtje (A)

alvast bedankt jongens ik hoor het wel
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ReMuS 1988 said:
ik heb een nieuwe zuiger nodig voor in mijn polini corsa
bij de dealer kunnen ze alleen 47,6mm zuigers geven van malossi maar die zijn meteen tegen de 80 euro.. nou zag ik op euroscooters de zuigers + overmaat zuigers voor de stage6 70cc cilinders staan.
kan dit ook gewoon in mijn corsa ? corsa heeft 2zuigerveren, ik weet niet wat de stage6 heeft.

als dit kan zou dit heel mooi zijn want die van stage6 zijn 30 euro stuk en dat is wel wat goedkoper dan meteen de 'grote' bekende zuigers uit de team en speed

Grtz,, ReMuS

ps.. dan graag ook iemand die toevallig het verschil weet tussen een stage6 pro en een stage6 racing zuiger, want die staan ook met verschillen artikelnummers in het rijtje (A)

alvast bedankt jongens ik hoor het wel


de racing zuiger heeft een vlakke bovenkant. en de pro heeft een bolle bovenlkant. die zal jij zoiezo nodig hebben dan de pro

alleen nog kijken met de opening van de zuigerveer of die op de juiste plek zit. en de pistonpen hoogte
 
Mss beetje off-topic: iemand een idee of een S6 racing zuiger past in een S6 sport pro? Eventueel met een cilinderkop van de racing op de sport cilinder?
 
Je zal je zuiger moeten nameten met de s6 zuiger. Voor de zuigerveer zal je de zuiger door de cilinder moeten halen en kijken of de zuigerveeropening niet in een poort komt.
 
hmm kan niet echt een duidelijk foto vinden van de zuiger van corsa geen 1 van de zijkant genomen alleen van boven af, en beschik helaas niet over een digi

maar verder nog mensen die mij kunnen helpen met de vraag of een stage6 pro/racing zuiger in mijn corsa kunnen ?

bedankt
 
Last edited:
waar heb je dat gedaan dan ?
ik heb wel een overmaat nodig omdat de corsa nog gehoond moet worden
maar als ik hier naar de dealer ga dan kunnen ze alleen maar zo'n team/speed zuiger bestellen van 80 euro
 
ReMuS 1988 said:
waar heb je dat gedaan dan ?
ik heb wel een overmaat nodig omdat de corsa nog gehoond moet worden
maar als ik hier naar de dealer ga dan kunnen ze alleen maar zo'n team/speed zuiger bestellen van 80 euro

Je dealer is een kneiter.
Ten eerste is een Corsa zuiger 47.0 mm, en ten tweede is de bolling compleet anders dan een MHR Team zuiger.

Bestel een Polini Corsa zuiger, of anders een a-kwaliteit imitatie van meteor of vertex voor +/- 40 euro.
 
Joël said:
Je dealer is een kneiter.
Ten eerste is een Corsa zuiger 47.0 mm, en ten tweede is de bolling compleet anders dan een MHR Team zuiger.

Bestel een Polini Corsa zuiger, of anders een a-kwaliteit imitatie van meteor of vertex voor +/- 40 euro.

jaa dat zou ik graag willen maar dat kan ik op euroscooters niet vinden
daarom vroeg ik naar de stage 6 zuigers deze hebben meerdere overmaten en zijn betaalbaar

en de dealer wou mij een 47,6 mm mee geven
 
Waarom kijk je dan ook op euroscooters...

Stel je gaat naar scootparts

>zuiger
>meteor
>zuiger meteor polini 47mm voor scoopy/rapido/F12/Aerox/etc...
Kost 28.95

Klaar...
 
Back
Top