Stage6 temp meter aansluiting

Witte_@_SR

BMW M-Power
hey,

ik heb hier een stage6 temp metertje. helaas heb ik de handleiding er niet bij dus vraag het maar ff hier. er komen 2 kabels uit...moet ik maar eentje aansluiten?? ook heb ik er 2 van die rode dingen bij, waar dienen die voor?

thnx

ps. als ik op ''check'' druk gaat ie ook niet aan...moet hij goed aangesloten zijn voordat ie aangaat of is mn batterij leeg (of zit er geen in), want zie nergens iets waar ik batterijtje in kan doen?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

1 kabel loopt naar je cilinderkop toe, die klik je in dat kabeltje wat er als het goed is al zit met een temp. sensor.

Andere kabel is voor de batterij, hierbij moet je ook een verlengstukje hebben die gesplits word voor de + en -
 
RobertD said:
1 kabel loopt naar je cilinderkop toe, die klik je in dat kabeltje wat er als het goed is al zit met een temp. sensor.

Andere kabel is voor de batterij, hierbij moet je ook een verlengstukje hebben die gesplits word voor de + en -


ik heb maar 1 kabeltje...die naar de cc kop. moest ik er nog een hebbe dan?:S ding is gewoon nieuw gekocht?
 
Je hebt dus 2 type's, 1 met een batterij erin verwerkt en 1 met een verlengstuk die je op een ik meen 9 volts batterij aansluit ( Kan zo gauw niet voor je kijken want ik heb dat kastje afgeplakt )

Dat hebben ze dus gedaan omdat er problemen waren met de 1ste versie met het snel leeglopen van de batterij.
 
Als je versie 1 hebt kun je hem op de achterkant losdraaien en daar de batterij vervangen.

Maar zoals ik al dacht heb je de ''nieuwere'' versie, die op een batterij werkt die je ergens in de buddy plaats met een schakelaartje ertussen.

Edit : / Maak er anders even een foto van ? :)
 
RobertD said:
Als je versie 1 hebt kun je hem op de achterkant losdraaien en daar de batterij vervangen.

Maar zoals ik al dacht heb je de ''nieuwere'' versie, die op een batterij werkt die je ergens in de buddy plaats met een schakelaartje ertussen.

Edit : / Maak er anders even een foto van ? :)

Het gaat om een temp meter niet om toerenteller. Die temp meter kun je niet los draaien, heb net nog bij me eigen gekeken. Ik heb wel de eerste versie, zonder licht.
 
thunderblade said:
als je 2 knopjes hebt, dan heb je de oude versie en die is op batterij, als je 1 knopje hebt dan heb je de nieuwe versie net als mezelf en die moet op accu aangesloten worden....

dan heb ik dus de nieuwe versie...maar hoe moet ik die op accu aansluiten als ik geen kabel heb?
 
Dan zul je die kabel moeten kopen, maar of die los verkrijgbaar is.. ?

Dat is dus een kabel die je aan je huidige kabel kan klikken met 2 verloopstukjes voor de + en -..

Ik heb dus een batterij in mijn buddy zitten met daarop de 2 stekkertjes die naar de teller toelopen, en vanaf de teller gaat er dan 1 naar de cilinderkop..

Dus 2 aansluitingen aan de zijkant en 1 knop op je teller waarop staat check
 
Het is heel simpel, als de Stage 6 Temp meter koopt moet je er gewoon voor zorgen dat je daarbij een bijpassende batterij haalt, ikzelf heb die ook van stage 6 met zo'n kistje eromheen waar de batterij inpast.

Het enige verschil is is dat de batterij er nu niet in verwerkt zit zodat je hem kan vervangen :)
 
Back
Top