Stage6 subframe op 12mm carbu

Massacre

ThatOneBlack
Zo als de titel zegt, Kan je een stage6 subframe op je aerox zetten en nog steeds origineel rijden? Ik brgrijp hier bij dat je een recht spruitstuk moet hebben, zo ja? wat moet dan nog aangepast worden t.o.v. origineel
 
Advertisement - register to remove this

een subframe is versteviging van het originele frame zodat hij niet verbuigd met hoge snelheden :) als jij bijv. 70cc erop zet met een origineel frame en rijd 140 houd je frame het dnk ik niet echt... :)
 
onzin..

een frame /en subframe gaat niet zomaar krom..

de stage6 subframes zijn niks langer , waar ze in verschillen tov de std subframes is dat het stage6 subframe het toelaat om een wigje en spruitstuk naar achter te monteren..

meer niet..

het kan , een 12mm naar achter zetten , maar waarom zou je dat willen ? met je std setupje ban je dan eerder een loser dan dat het stoer is (IMO)

en powerfilter (waar de power zit weet ik ook niet :X) gaat het er ook niet mooier op lopen met een 12mm , en een kut geluid ook nog..

en je moet de scooter alweer opnieuw afstellen..
 
een subframe is versteviging van het originele frame zodat hij niet verbuigd met hoge snelheden :) als jij bijv. 70cc erop zet met een origineel frame en rijd 140 houd je frame het dnk ik niet echt... :)

Sterker nog. Als je beiden naast elkaar legt en vergelijkt met elkaar heb IK
MEER vertouwen in het origineel. Het stage6 subframe is niet ontworpen om
sterker te zijn, maar om de reden zoals melf aangeeft.

Voor de rest sluit ik me ook aan bij de commentaar van melf
 
Ja en die luchtfilter zit ook op een leuke plaats daar boven het wiel.
Zal wel wat zand happen daar.

En ik heb mij lijkt een orgineel subframe ook wat steviger persoonlijk.

En ik heb eigeluk ook nog nooit een frame zien kromtrekken omdat de scooter opgevoerd was.
Eerder doordat er lomp mee gereden word
 
en zou ook niet best zijn , in de racerij worden ook std subframes gebruikt , en die van mij heeft dat jarenlang overleeft en is A kaarsrecht en B stuurt perfect..

en dan praten we over een racescooter waarbij juist de zijwaardse krachten erg hoog zijn ,
en dat in combinatie van vermogens die je gemiddeld op de weg niet gauw tegenkomt , dus laat staan dat er iets mee gebeurd met een straatscootertje..
 
Ja en die luchtfilter zit ook op een leuke plaats daar boven het wiel.
Zal wel wat zand happen daar.

En ik heb mij lijkt een orgineel subframe ook wat steviger persoonlijk.

En ik heb eigeluk ook nog nooit een frame zien kromtrekken omdat de scooter opgevoerd was.
Eerder doordat er lomp mee gereden word

en daarvoor moet je ook je buddy open zagen..
 
onzin..

een frame /en subframe gaat niet zomaar krom..

de stage6 subframes zijn niks langer , waar ze in verschillen tov de std subframes is dat het stage6 subframe het toelaat om een wigje en spruitstuk naar achter te monteren..

meer niet..

het kan , een 12mm naar achter zetten , maar waarom zou je dat willen ? met je std setupje ban je dan eerder een loser dan dat het stoer is (IMO)

en powerfilter (waar de power zit weet ik ook niet :X) gaat het er ook niet mooier op lopen met een 12mm , en een kut geluid ook nog..

en je moet de scooter alweer opnieuw afstellen..

Goed dat is duidelijk :)
 
FF over die Stage6 Subframe , ik vind hem er wel goed eruitzien . Ik heb is Rondgevraagd en er is gezegd dat je je Originele Subframe ook kan laten bewerken , is wel bij Minarelli . Je zou hem dan moeten slijpen en dan aan bijde kanten vastzetten met bouten , dit zou beter moeten zijn dan die Stage6 ! Wel moet je dit laten doen door een Erkende TunerR. Zelf kan ook als je een voorbeeld hebt want zomaar kloten aan een SubFrame kan Dodelijk zijn !
 
Back
Top