Jesse. Aircooled 27 February 2005 #1 Zou een Stage6 schijf ook op me SR passen, de schijf zelf past volgens mij wel op de velg, maar hoe zit het met dat adaptorplaatje? Iemand ervaring ermee? Jesse
Zou een Stage6 schijf ook op me SR passen, de schijf zelf past volgens mij wel op de velg, maar hoe zit het met dat adaptorplaatje? Iemand ervaring ermee? Jesse
Mizzle. VW T2b '78 owner 27 February 2005 #2 Koop en kijk :! Laat je anders gewoon een Adoptorplaatje lasse bij Abresch (hier in Oude Tonge) Upvote 0 Downvote
aC'88 push it to the limit 27 February 2005 #3 ik snap niet wat je bedoelt :s Wat is je probleem? Upvote 0 Downvote
Jesse. Aircooled 27 February 2005 #4 Of het adaptorplaatje wat bij die schijf zit ook op een SR past en of de SR remklauw op dat adaptorplaatje past. Upvote 0 Downvote
Of het adaptorplaatje wat bij die schijf zit ook op een SR past en of de SR remklauw op dat adaptorplaatje past.
Marcel флоп т мг е)) 27 February 2005 #5 nee die past niet volgens mij al die dingen zijn gemaakt voor aerox poten Upvote 0 Downvote
CiRox Premium 0wnatsj 28 February 2005 #6 weet wel zeker dat ie niet past... gewoon eff eentje maken... Upvote 0 Downvote