This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage6 Cup vragen topic...

Slome said:
Voor mij weinig, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat wel als argument zien.


tot dat je met dat betere tellertje je complete blok uit kan lezen en dus kan afstellen uit hele leuke grafiekjes en cijfertjes en niet meer op je gevoel ... vind de regel niet meer dan logisch in een cup als deze...
 
haman said:
tot dat je met dat betere tellertje je complete blok uit kan lezen en dus kan afstellen uit hele leuke grafiekjes en cijfertjes en niet meer op je gevoel ... vind de regel niet meer dan logisch in een cup als deze...


njah stel dan als regel dat je niet meer mag gebruiken als bv een michron light of een mychron 3 club dan is het nog wel betaalbaar en vertrouwbaar
 
haman said:
tot dat je met dat betere tellertje je complete blok uit kan lezen en dus kan afstellen uit hele leuke grafiekjes en cijfertjes en niet meer op je gevoel ... vind de regel niet meer dan logisch in een cup als deze...
vertel mij eens hoeveel mensen wat met hun data doen.
Meerderheid heeft niet eens alle sensoren aangesloten en heeft hem puur voor de pimp 8)
 
dani said:
vertel mij eens hoeveel mensen wat met hun data doen.
Meerderheid heeft niet eens alle sensoren aangesloten en heeft hem puur voor de pimp 8)
Ik heb ook niet alle sensoren aangesloten. +pippi+
 
Scarface. said:
njah stel dan als regel dat je niet meer mag gebruiken als bv een michron light of een mychron 3 club dan is het nog wel betaalbaar en vertrouwbaar

Mja lijkt mij persoonlijk logisch als het een Stage-6 cup is dat er ook met een Stage-6 toerenteller gereden dient worden.

Wil je wat anders ==> open 70...
simpel toch?
 
Maar die kan ook niet op de Plus

Wel op de Extreme meen ik...

Die MXL is trouwens ook een vetding
 
Last edited:
Aim Mycrom 3

* RPM
* Water temp
* Uitlaat temp
* Rondentijden

Ik zou niet zonder meer willen. Je kan zien hoe je rijd ronde na ronde. En motorisch kan je ook erg veel te weten komen.

Telemetrie zou ook wel hip zijn *D, en intercom met de pit +ralf+

-:-