Stage6 benzine/olie doet gek!

Status
Not open for further replies.

Massacre

ThatOneBlack
Goeiedag,

Laatst merkte ik dat men teller raar doet. Hij geeft benzine aan(ook al twijfel ik nog over de juistheid hiervan) olie, weet ik niet zeker.

Wanneer ik hem op poot zet, geeft hij 2streepjes aan, zet ik hem recht: 3.
Dus dit werkt opzich wel. Zet ik hem uit en daarna aan, geeft hij 0 streepjes aan op poot. Kan ik dit testen op bepaalde manier?

Ook heb ik gemerkt dat er aan de rechter kant, rechts van olie reservoir een kabeltje los hangt. Dit is de originele kabel boom. Hij hangt bij dat cilindervormig dingetje bij de KVS slangen. Bij mijn weten werkt alles nog. Iemand die weet waar dit kabeltje vandaan komt?

Alvast bedankt!

Advertisement - register to remove this

spNk

Livin' Loud
Bij een Aerox oid? Das de temperatuur nippel waarschijnlijk.

Verder kan je vlotter zwaar gaan oid.

Edwin

Senior Membert
en nu in het nederlands?
ik begrijp je hele verhaal niet hoor.

heb je een stage6 meter? of een stage6 cilinder?
op watvoor scooter.. enz. enz.

Massacre

ThatOneBlack
stage6 benzine/olie metertje.

Het zit zo, hij werkt opzich wel, heb gistere gekeken. Maar zodra ik ga rijden valt de benzine weg. Hij geeft dan nog maar enkele streepjes aan. Staat die gewoon stil loopt de streepjes tot boven

spNK- vlotter zwaar gaan wat houdt dat precies in? Want dat zou idd goed kunnen
Temp nippel denk ik niet want mijn temp meter doet het wel nog.

Edwin- Wie zei iets over een cilinder?

spNk

Livin' Loud
Vlotter zit in je tank, daar zit een drijver in welke om een soort pen schuift, welke het niveau (weerstand) van je tank meet.

Massacre

ThatOneBlack
Goed, maar hoe kan zo iets kapot gaan? en hoe kan het dan, wanneer ik hem stil hou wel werkt? en zodra ik rij niet meer? Zou eerder slecht contact zijn dan?

Massacre

ThatOneBlack
Kabeltjes van vlotter zijn niet los te krijgen? Van oliereservoir dan weerwel. Ik heb schrik dat ook mijn kabeltje van de olie niet meer aangesloten is.

spNk

Livin' Loud
Kabels zitten idd vast in de vlotter, ik heb eigenlijk nog nooit de vlotter uit de tank geprobeerd te halen, weet ook niet of dat kan.

Status
Not open for further replies.