crash_o_rama
firefrox
hey ik had een paar vraagjes hoe ik wat meer vermogen uit me evo kan halen.
zit nu rond de 19 pk maar zou graag over de 20 heen willen. en kom bij sprints veel te kort snelste tijd was 8.4sec op jubbega 2008.
setup kort:
evo 2 getund met andere binnenkop (VHM)
dpr c30
hpi 2006
malossi overrange 2005
inlaat: koso 28mm malossi recht spruitstuk op kiesler wig + stage 6 V-force
gaat om mina blok
ik zelf zat te denken aan een andere inlaat.
zou een twins inlaat beter presteren algemeen
weet dat het op iedere scooter weer anders reageert
maar is een twins inlaat de beste optie (wig + spruit)
of kan ik bter voor het nieuwe stage 6 inlaat gaan (spruit + wig)
en dan nog meschien een verbeter puntje las vaak dat er voor evo andere flensen zijn.
maar dit zat vaak op een c21 search gebruikt niet veel wijzer kunnen worden.
past zon evo flens ook op een dpr of zijn daar losse flensen voor te krijgen.
graag jullie mening hierover
mvg mike (firefrox)
zit nu rond de 19 pk maar zou graag over de 20 heen willen. en kom bij sprints veel te kort snelste tijd was 8.4sec op jubbega 2008.
setup kort:
evo 2 getund met andere binnenkop (VHM)
dpr c30
hpi 2006
malossi overrange 2005
inlaat: koso 28mm malossi recht spruitstuk op kiesler wig + stage 6 V-force
gaat om mina blok
ik zelf zat te denken aan een andere inlaat.
zou een twins inlaat beter presteren algemeen
weet dat het op iedere scooter weer anders reageert
maar is een twins inlaat de beste optie (wig + spruit)
of kan ik bter voor het nieuwe stage 6 inlaat gaan (spruit + wig)
en dan nog meschien een verbeter puntje las vaak dat er voor evo andere flensen zijn.
maar dit zat vaak op een c21 search gebruikt niet veel wijzer kunnen worden.
past zon evo flens ook op een dpr of zijn daar losse flensen voor te krijgen.
graag jullie mening hierover
mvg mike (firefrox)