stage 6/twins inlaat en hgs flens

crash_o_rama

firefrox
hey ik had een paar vraagjes hoe ik wat meer vermogen uit me evo kan halen.
zit nu rond de 19 pk maar zou graag over de 20 heen willen. en kom bij sprints veel te kort snelste tijd was 8.4sec op jubbega 2008.

setup kort:
evo 2 getund met andere binnenkop (VHM)
dpr c30
hpi 2006
malossi overrange 2005
inlaat: koso 28mm malossi recht spruitstuk op kiesler wig + stage 6 V-force
gaat om mina blok

ik zelf zat te denken aan een andere inlaat.
zou een twins inlaat beter presteren algemeen
weet dat het op iedere scooter weer anders reageert

maar is een twins inlaat de beste optie (wig + spruit)

of kan ik bter voor het nieuwe stage 6 inlaat gaan (spruit + wig)

en dan nog meschien een verbeter puntje las vaak dat er voor evo andere flensen zijn.
maar dit zat vaak op een c21 search gebruikt niet veel wijzer kunnen worden.
past zon evo flens ook op een dpr of zijn daar losse flensen voor te krijgen.

graag jullie mening hierover
mvg mike (firefrox)
 
Advertisement - register to remove this

oke oke

dat is inderdaad een optie heb hier wel een c21 liggen van mijn buurjongen
die ik eerdaags ook zker ga testen.
maar die roost heeft die nog meer aanpassingen behalve de flens.
omdat ik meschien na dit jaar toch overstap op een speed (nog niet zker)

mvg
 
Het zijn leuke uitlaatjes. Maar als je toch een c21 hebt liggen zou ik gewoon daar voor gaan. Een leuke pijp die het op elke hoogtoerige cilinder wel leuk doet. :)
 
bedankt bojt voor je antwoord
hoe denk jij over het inlaat traject zou dat nog bter kunnen
volgens mij ligt hier ook nog wel wat vermogen verborgen

mvg
 
Nja opzich als dat gewoon goed afgesteld is zal het wel lekker lopen. Het kan natuurlijk altijd beter... Die stage 6 setjes zien er goed uit, hoe ze presteren weet ik niet maar de doorlaat van 28mm is wél een voordeel.

Een echte keihin carburateur zou je ook nog kunnen overwegen. Maar ik zeg het nog een keer, 20pk zul je met een goed afgewerkte en afgestelde koso ook moeten kunnen halen.
 
Back
Top